تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

  • کد خبر : 212825
  • 07 خرداد 1397 - 1:32

وینفرد شفر مربی تیم استقلال دختری دارد که بسیار اهل اظهار نظر کردن است و اخیرا خطاب به سحر قریشی حرف هایی زده است. آیلیسا شفر دختر وینفردشفر است که علاقه زیادی به تیم استقلال داردو همه ی بازی ها را میبیند.

 

او به همراه مادرش در کشور آلمان زندگی می کند و مجرد است.دختر وینفردشفر دلیل نیامدنش به ایران را سانسور در اینترنت عنوان کرده است ودر گفتگو ایبا یک شبکه ماهواره ای در مورد ورود بانوان به ورزشگاه ها صحبت هایی کرده است که در ادامه می خوانید.

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

مصاحبه با دختر وینفرد شفر

آیلیسا شفر در گفتگو با یک شبکه ماهواره‌ای گفت:من میتوانم به واسطه پدرم در ایران به استادیوم بروم، اما این تبعیض استو من نمیخواهم سو استفاده کنم.

 

آیلیسا شفر دختر سرمربی استقلال سرمربی آلمانی استقلال درباره زندگی خودو پدرش به صحبت پرداخت ودر این میان درخصوص نحوه برخورد فوتبالدوستان ایرانی در شبکه‌هایاجتماعی نقطه نظرات جالبی را مطرح کرد.

 

آیلیسا همچنین گفت: در کشور آلمان با مادرش زندگی می کند و مجرد است.در بخشی از این گفتگو دختر شفر در خصوص مساله «منقلب» شدن در ورزشگاه که توسط «سحر قریشی»مطرح شده بود حرف زد و ضمن پاسخ دادن به این مساله کنایه‌ای هم به خانم بازیگر زد!گزیده‌ای از صحبت‌های وی را در ادامه میخوانید:

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

آلیسا دختر وینفرد شفر

 

بچه که بودم فوتبال بازی میکردم، ولی یک بار شوت پدرم نزدیک بود بینی ام را بشکندو مادرم اجازه نداد دیگر سمتش بروم و وادار شدم این ورزش را کنار بگذارم.

 

در بازی با العین در امارات میان تماشاگران اماراتی نشستم و استقلال را تشویق کردم.روی هردو گل، کلی خوشحالی کردم و طرفداران العین من را چپ چپ نگاه می کردند،ولی متوجه نشدند دختر سرمربی استقلال هستم!من میتوانم به واسطه پدرم در ایران در استادیوم حاضر شوم، اما این تبعیض است و من نمی خواهم سو استفاده کنم.در کشور آلمان من در استادیوم حاضر می شوم و از حضور مردان هم منقلب نمی شوم!

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

نظر دختر وینفرد شفر درمورد رفتن به استادیوم

این‌که که می گویند خانواده‌ها به استادیوم نروند، چون آقایون فحش میدهند درست نیست،چون من خودم استادیوم که مى روم بدترین فحش‌ها را مى دهم!بانوان ایرانى را دوست دارم و این‌که اکثر آن‌ها به زبان انگلیسی تسلط دارند، برایم جالب استو بهترین کامنت‌ها را از طرف دختران ایرانى هوادار استقلال میگیرم.

 

آن‌هایی که در فضای مجازی توهین میکنند اگر جرات دارند بیایند جلوى خودم این حرف‌ها را بزنندتا با مشت بینی شان را بشکنم!سرمربی آبی‌ها طبق توافق جدید با باشگاه استقلال به مدت دو فصل دیگر سرمربی این تیم خواهد بود.

 

ظهر امروز سیدرضا افتخاری با حضور در هتل محل سکونت بازیکناناستقلال پیش از رویارویی با خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی، قرارداد وینفرد شفر و دستیاران خارجی‌اشبه مدت دو فصل دیگر با آبی پوشان تمدید شد تا این سرمربی آلمانی به همراه پسرش،ساشا، مدت طولانی زندگی در پایتخت را تجربه کنند.

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

دختر شفر در پیامی اینستاگرامی در رابطه با تمدید قرارداد پدرش با استقلال نوشت:«خوشحالم از این‌که خانواده‌ام با باشگاه مورد علاقه من باقی میمانند.»اخیراً دختر وینفرد شفر در صفحه خود در اینستاگرام، استوری جالبی گذاشته استو با انتقاد از وضعیت اجتماعی ایران دلیل نیامدنش را در سانسور عکسها و عکسهای موجود در اینترنت ایران عنوان کرده است.

 

وینفرد شفر؛ سرمربی آلمانی استقلال، تا قبل از حضور در ایران در اینستاگرام عضویت نداشت.این در حالی بود که اکثر اعضای خانواده او دراین شبکه اجتماعی عضویت داشته و فعال هم بودند.

 

دختر شفر، وکیل مدافع زنان ایرانی

الیسا ترسی ندارد از این‌که بگوید همسو با دختران عشق فوتبال ایران که رفتن به ورزشگاه را حق خود میدانند، است و میـــخواهد کمک کند تا دختران برای تماشای بازی های تیم محبوب شان ناچار نباشند تا لباس پسرانه بپوشند و بتوانند با همه ی استانداردهای شرعی ممکن و با آسایش به ورزشگاه بروند ودر حصار این محدودیت نمانند

 

تا مثل جشن قهرمانی نساجی، نیروی انتظامی برحسب مسئولیتش و به حکم ماموریتی که دارد راه شان را سد کند یا از روی تیربرق به زور پایین بکشدشانورزش بانوان ایران حالا یک وکیل مدافع بین المللی دارد که دقیقا همان چیزهایی را می گوید که باب دل دختران عاشق ورزشگاه است.

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

الیسا شفر؛ تا همین ۶ ماه قبل اصلا برای کسی مهم نبود او کیست یا چه می گوید. حالا اما تقریباً همه ی اهالی فوتبال می شناسندش. دختری که میرود تا برای طرفدارانش حتی محبوب تر از پدرش باشد! او در جدید ترین واکنش فوتبالی اش آن سوی مرزها روبروی سینا ولی الله نشسته ودر رادیو جوان که این جا فیلتر است، از فوتبال ایران گفته است.

 

الیسا ترسی ندارد از این‌که بگوید همسو با دختران عشق فوتبال ایران که رفتن به ورزشگاه را حق خود میدانند، است و میـــخواهد کمک کند تا دختران برای تماشای بازی های تیم محبوب شان ناچار نباشند تا لباس پسرانه بپوشند و بتوانند

 

با همه ی استانداردهای شرعی ممکن و با آسایش به ورزشگاه بروند ودر حصار این محدودیت نمانند تا مثل جشن قهرمانی نساجی، نیروی انتظامی برحسب مسئولیتش و به حکم ماموریتی که دارد راه شان را سد کند یا از روی تیربرق به زور پایین بکشدشان.

 

از یاد نبریم همین خانمها برای همایش های دیگری چون میتینگ های انتخاباتی که جو دوقطبی شان خیلی داغ تر از جشن صعود به لیگ برتر است، به اسانی به ورزشگاه ها می‌آیند. خیلی از آخرین انتخابات ریاست جمهوری نگذشته و برای ارجاع دادن به آن روزها اصلا نباید مسیر دشواری را طی کرد.

 

بگذارید چند نمونه را برای‌تان مثال بزنم. از میتینگ ریاست جمهوری حسن روحانی برای‌تان در ورزشگاه های تبریز و مشهد و سالن ۱۲هزار نفری آزادی بگویم برای‌تان یا میتینگ های مشهور باقر قالیباف در شهر های مختلف یا مراسم مختلفی که آقای رئیسی در مصلاهای مختلف می‌گرفتند و دختر و پسر درکنار هم شعار می دادند و اتفاق بدی هم نمی افتاد؟

 

مراسمی که فقط کافی است کلیپ های‌شان را بارها مرور کنید و به هر شخصی خواستید نشان دهید تا ببینید واقعا خیلی فضای‌شان فرقی ندارد با مراسم جشن صعود مردم شهر خسته به لیگ برتر که برایش حصار پیش روی خانم های شهر کشیده شد. به هرحال اما این اتفاق هنوز یک ممنوعیت قانونی است و پلیس و نیروهای انتظامی و قضایی به وظیفه قانونی‌شان می‌پردازند.

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

در سوی مقابل هم گروهی از دختران که شکستن این حصار را حق خود می‌دانند، با پوشیدن لباس پسرانه، خط شکنی می کنند. عواقب و خطراتش رابه جان میخرند و به صف میزنند و حالا خیلی های‌شان توانستند در آزادی یا دیگر ورزشگاه های کشور به رویاهای‌شان برسند. چون از کلاه گیس و آرایش پسرانه استفاده می کنند و لباسهای‌شان هم پوشیده است، احتمالا از نظر شرعی مرتکب تخلفی نمیشوند

 

اما کارشان به دلایل مختلف قانونی قطعا می‌تواند برای‌شان دردسرساز شود و از وجه عمومی این رفتار جرم محسوب شود اما انها این خط را انتخاب کردند ودر پیش گرفته اند.هرروز بر تعدادشان افزوده می‌شود، هرروز بیشتر از روز قبلش میشوند و پیش میروند. حالا حتی چهره های روحانی مثل حجه الاسلام والمسلمین زائری به حمایت شان برخاسته و از نظام تقاضا دارد تا بگذارد آن ها به حق دختر بودن‌شان به ورزشگاه بیایند.

 

حالا که دیگر ایران تنها کشوری است که نتوانسته امکان حضور بانوان را در ورزشگاه فراهم کند، فیفا فشارهایش را روی ایران بیش از قبل کرده است. جیانی اینفانتینو بعد از سفر اسفندماه گذشته اش به تهران در نامه ای به حسن روحانی از او خواسته تا وعده اش درباره حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه ها را هرچه زودتر عملی کند اما هنوز این شهامت در مسئولان ورزش کشور ایجاد نشده است.

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

این وعده ای بوده که دوستان بعنوان یکی از شعارهای اصلی انتخاباتی شان به مردم داده اند اما با سیاست حالا باشد تا بعد. شلوغ کاری، کار را دشوارتر می کند، بگذارید آهسته آهسته! این‌ها سبب شده تا دخترها خودشان دست بکار شوند و این چیزی نیست که خوشایند هیچ یک از دو طرف باشد.

 

فراهم کردن زیرساخت های ورود بانوان به ورزشگاه ها و ایجاد خاطرجمعی خاطر برای مقامات عالی‌رتبه ارزشی کشور، بدون شک بسیار ساده تر از پذیرش تبعات ورود این‎چنینی دختران مان به ورزشگاه هاست اما متولیان ورزش هنوز در شیش و بش ریسک حرکتی جسورانه دراین زمینه اند و سعی می کنند خودرا سیبل نکنند حتی اگر این شعار انتخاباتی شان باشد.

 

دراین شرایط حالا دخترانی که برای رفتن به ورزشگاه هر ریسکی رابه جان میخرند یک متولی آن طرفی پیدا کرده اند. الیسا شفر، دختر سرمربی محبوب آبی ها می گوید باید این دختران آبی بتوانند در استادیوم باشند و برای شان کمپین راه انداخته. صراحتا از این حق می‌نویسد و سخن می گوید.

 

کاری که شاید برای کادرفنی پدرش این جا دردسرساز شود اما او این قدر غرق دراین هدف شده که حتی ریزترین مسائل و اخبار مربوط به ورود دختران به ورزشگاه ها را پیگیری می کند و وقتی با سئوالی درباره منقلب شدن در بین پسران مواجه میشود؛ به مجری می گوید: «آها شما درباره آن خانم هنرپیشه ای حرف میزنید که در ورزشگاه های ایران منقلب می‌شود اما در امارات به ورزشگاه میرود؟ شاید از مردهایی که در امارات هستند بیشتر خوشش می‌آید تا مردهایی که در ایران هستند.»

 

او حالا مسیرش را مشخص کرده و پیش میرود و دختران آزادی هم با این ظاهر پسرانه‌شان همان‌ گونه می‌روند و نیروهای انتظامی هم بنا بر مسئولیت قانونی شان چاره ای ندارند غیر از این‌که برخورد کنند و سدی باشند جلوی این حضور. تنها این وسط مسئولان مستقیمی که باید پای قول‌شان بایستند جا خالی داده اند و گره ای که به سادگی با دست بازشدنی است، افتاده به دندان و هی برای کشور هزینه می تراشد.

 

بیوگرافی وینفرد شفر

این بازیکن سابق فوتبال در شهر ماین کشور آلمان غربی به دنیا آمد، او در بین پنج فرزند خانواده، چهارمین است، پیش از تبدیل شدن به یک مربی فوتبال، یک هافبک موفق بود

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

شروع حرفه ای وینفرد شفر

فوتبال حرفه اش رابا تیم شهر خود بنام TuS Mayen شروع کرد و تا ۱۸ سالگی دراین تیم بودسپس درسال ۱۹۶۸ به تیم مونش گلادباخ پیوست و همراه این تیم عنوان قرهمانی لیگ بوندسلیگا را کسب کرد او همان سال به تیم آفنباخ پیوست و توانست با این تیم در جام حذفی نیز قهرمان شود

 

وینفرد شفر در بوندسلیگا

این هافبک موفق در ۴۵۰ بازی بوندسلیگا توانست ۴۶ گل به ثمر برساند

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

دوران فوتبالی وینفرد شفر و شروع مربیگری

وینفرید شیفر بعد از بروسیا مونشن‌ گلادباخ و آفنباخ به تیم کارلسروهه پیوست و تا سال ۱۹۷۷ دراین تیم بود، پایان دوران حرفه ای بازیکنی اش را از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۵ در تیم اول خود بروسیا مونشن‌گلادباخ به اتمام رساند

 

ازدواج وینفرد شفر و فرزندان

شفر درسال ۱۹۷۱ با دختری بنام آنجلیکا ازدواج کرد، حاصیل این ازدواج دو فرزند است

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

وینفرد شفر و تشکر از همسر

من میدانم که این بسیار دشوار است که با یک مرد که همیشه در حال کار است و اغلب در منزل نیست زندگی کنید خیلی از آنجلیکا متشکرم که شما همیشه صمیمی بودید و از دو فرزند فوق العاده مراقبت می‌کردید شما وادار بودید هم زمان مادر و پدر باشیدبیشتر از هر چیز، از شما متشکرم که هرگز به شایعات احمقانه در مورد من نه گفتید، ازدواج و بودن با شما بهترین اتفاق زندگی من است

کنایه سنگین دختر وینفرد شفر به سحر قریشی +عکس و بیوگرافی شفر

وینفرد شفر در زندگی و شورای شهر

شفر نزدیک به ۲۵ سال از در شهر Ettlingen نزدیک Karlsruhe زندگی می کنددر سال ۲۰۰۴ با رای اکثریت به شورای شهرداری الیتینگن انتخاب شد اما در انتخابات ۲۰۰۹ دوباره نتوانست به این عنوان دست پیدا کند

 

دوران مربیگری وینفرد شفر

با پایان دوران فوتبالش درسال ۱۹۸۵ در تیم بروسیا مونشن‌ گلادباخ، بعنوان سرمربی این تیم نخستین تجربه را بدست آورد، او سپس سرمربی تیم هایی چون کارلسروهر، اشتوتگارت، بورسیا تنیس برلین، تیم ملی کامرون از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ بود سپس هدایت تیم باشگاهی الهلی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷، العین ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ و FK باکو ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ سپس تیم ملی تایلند از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ ودر نهایت از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ تیم ملی جامائیکا را برعهده داشت

 

افتخارت دوران مربیگری وینفرد شفر

تیم ملی کامرون : جام ملت های آفریقا را درسال ۲۰۰۲ با کامرون به دست آورد

تیم باشگاهی الهلی : درسال ۲۰۰۶، او در مسابقات قهرمانی ملی کشور امارات با باشگاه فوتبال الاهلی قهرمان شد

 

تیم ملی جامائیکا : در ماه ژوئن ۲۰۱۵ در کوپا امریکا، جامائیکا عملکرد فوق العاده ای را انجام داد، که در همان گروه با قدرت های منطقه ای آرژانتین و اروگوئه همگروه بود که تنها با یک گل شکست خورد، در همان سال به فینال جام طلا با شکست تیم ملی ایالات امریکا رسید

 

وینفرد شفر در راه استقلال تهران

بعد از نتایج ضعیف منصوریان در تیم استقلال تهران، این باشگاه مذاکراتی با این مربی نام آشنا شروع کرد، افتخاری مدیر عامل باشگاه نیز در شهر دبی به دیدار وی رفت و گفته میشود مذاکرات نهایی با وی صورت گرفته است در نهایت در ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ او رسما بعنوان سرمربی استقلال معرفی شد

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x