تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

  چگونه یگان تک تیراندازان فاطمیون تشکیل شد؟ + تصاویر

  • کد خبر : 212629
  • 03 خرداد 1397 - 1:17
  چگونه یگان تک تیراندازان فاطمیون تشکیل شد؟ + تصاویر

لشکر فاطمیون برترین یگان تک تیرانداز در منطقه است حتی حزب‌الله این چنین یگانی را در اختیار ندارد.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛یکی از همرزمان شهید فاتح با اشاره به نقش شهید فاتح در تشکیل یگان تک تیرانداز لشکر فاطمیون به سختی‌های شکل گرفتن و آموزش این یگان اشاره می‌کند و نحوه ایجاد آن را چنین روایت می‌کند:

یگان تک تیراندازان فاطمیون چگونه تشکیل شد؟

بعد از صحبت‌ها و تلاش‌های زیاد بالاخره توانستیم هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری اولین دوره آموزشی تک تیراندازی بچه‌های فاطمیون، در مرکز نیرو‌های نظامی حزب‌الله انجام دهیم. اولین دوره آموزشی با ۱۲ نفر شروع شد و شرایط خیلی سختی را داشتیم.

در مرکز بچه‌های حزب‌الله برای آموزش جای کافی نداشتیم. به همین خاطر مجبور شدیم کنار مرکز، محلی برای اسکان بچه‌ها درست کنیم؛ که جز زیر زمین یک مجتمع مسکونی جای دیگری پیدا نشد، به اجبار همان را آماده کردیم. بچه‌ها همان جا استراحت می‌کردند و همان جا هم کلاس‌های تئوری برگزار می‌شد.

یگان تک تیراندازان فاطمیون چگونه تشکیل شد؟

وضعیت برق زینبیه هم خیلی خراب بود، به طوری که کلاس‌ها را زیر نور شمع برگزار می‌کردند. از محل اسکان تا میدان تیر هم مسافت زیادی بود و نمی‌شد پای پیاده رفت. در آخر یک سوزوکی وانت فرسوده را تعمیر کردیم که شد وسیله ایاب و ذهاب بچه‌ها. خیلی وقت‌ها خجالت می‌کشیدم به بچه‌ها سر بزنم؛ نبود حتی امکانات اولیه برای بچه‌ها خیلی اذیتم می‌کرد. ولی وقتی می‌رفتم پیش بچه‌ها و می‌دیدم با تمام این مشکلات همه سعی خودشون را می‌کنند تا چیزی یاد بگیرند و هیچ شکایتی نمی‌کردند خوشحال می‌شدم.

سلاح برای آموزش خیلی کم داشتیم، همچین از مهمات و. الحمدالله آن روز‌های سخت گذشت و الان لشکر فاطمیون برترین یگان تک تیرانداز را در منطقه دارد که به جرأت می‌توان گفت: حتی حزب‌الله این چنین یگانی را در اختیار ندارد. ناگفته نماند که فکر تشکیل این یگان از شهید بزرگوار سردار رضا بخشی (فاتح) بود.

یگان تک تیراندازان فاطمیون چگونه تشکیل شد؟

حالا می‌توان گفت: نبوغ نظامی فرماندهان شهید فاطمیون همچون ابوحامد، فاتح، سید حکیم، جعفرحسنی، سید ناصر حسینی و صفر سیفی و دیگر عزیزان شهید امروز توانسته است نقش به سزایی در جبهه مقاومت داشته باشد.


بیشتر بخوانید:«ابوغریب» فاطمیون را بشناسید!+ تصاویر


تک تیراندازان فاطمیون از جمله گروه‌های تأثیرگذار با تجهیزات ارتقا یافته در نبرد با تکفیری‌ها هستند. تک تیراندازان فاطمیون پس از گذراندن دوره آموزشی فنون و شیوه‌های نبرد به‌عنوان بازوی محرک رزمی وارد میدان رزم شده و کنار سایر یگان‌های فاطمیون مشغول به فعالیت می‌شوند. آن‌ها از جمله گروه‌های تأثیرگذار در نبرد با تکفیری‌ها در اکثر جبهه‌های مقاومت هستند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x