تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

۶۵موشک روانه اسرائیل کردیم/اسرائیل دستش را به نشانه تسلیم بالا برده است/هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد/بحث برجام یک اشتباه بزرگ بود

  • کد خبر : 212441
  • 29 اردیبهشت 1397 - 2:13
۶۵موشک روانه اسرائیل کردیم/اسرائیل دستش را به نشانه تسلیم بالا برده است/هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد/بحث برجام یک اشتباه بزرگ بود

سردار شهابی فرگفت:امروز جمهوری اسلامی در دنیا سربلند است و حرف های زیاد برای گفتن دارد ،اگر مدافعان حرم نبودند امروز هیچ آثاری از حرم اهل بیت علیهم السلام نبود و اگر در سوریه و عراق جلوی داعش را نمی گرفتیم باید درمرزهای خودمان با آنها مقابله می کردیم.

65موشک روانه اسرائیل کردیم/اسرائیل دستش را به نشانه تسلیم بالا برده است/هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد/بحث برجام یک اشتباه بزرگ بود

به گزارش «کمال مهر» به نقل از آفتاب جنوب،سردار عوض شهابی فر،از فرماندهان ۸سال دفاع مقدس و جانباز مدافع حرم در همایش نقش دفاع مقدس در اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی ایران که در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد ،گفت:با پیروزی انقلاب اسلامی درسال ۵۷ و سرنگونی طاغوت ،دشمنی ها علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی هم قوت گرفت.

وی افزود:شاید بعد از اولیای الهی این اولین باری بود که یک اسلام واقعی توسط ملت ایران و رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره) با تقدیم هزاران شهید بنیان نهاده شد.

تبعیت از ولایت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

 شهابی فر اظهارکرد:دراوایل انقلاب وجود جنگ های داخلی ، جریان های کردستان و اعراب در خوزستان بخش زیادی از نیروهای انقلاب را درآن زمان درگیرکرده بود و دشمنان بدنبال آن وقتی در میدان کاری از پیش نبردند یک جنگ تن به تن را با همراهی “صدام” علیه ملت ایران آغاز کردند و تصورشان این بود که خیلی زود انقلاب اسلامی را از پای درخواهند آورد.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت:عواملی که باعث شد انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۴۰سال همچنان زنده و پویا بماندیکی نعمت ولایت فقیه و دیگری تبعیت ملت از ولایت فقیه بود.

شهابی فردرادامه افزود: رزمندگان اسلام با ایمان به خدا و تبعیت محض از ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس با حداقل امکانات و به نوعی با دست خالی جلوی رژیم بعث تا بن دندان مسلح را گرفتندو از پیشروی آن ها درخاک کشورمان جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد:دشمن در شهریور۵۹حملات متعددی را از زمین،دریا و هوا به مرزهای جمهوری اسلامی آغاز کرده بود و خرمشهری که مردمش ۳۵روز با دست خالی مقاومت کردند ، سقوط کرد درحالی که  بخش های دیگری از مرزهای کشورمان در همان روز های اول جنگ دست دشمن افتاده بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهارکرد:دشمن حمایت های ویژه ای از “صدام” داشت و در منطقه جنوب جنگ بسیار سخت پیش می رفت چرا که  این منطقه همانند دشتی بود که برای تاخت و تاز تانک ها و نفربرهای زرهی و یگان های مکانیزه دشمن بسیار مناسب بود.

وی بیان کرد:دشمن در روز های اول جنگ مناطقی زیادی از کشورمان را تصرف کرد و درآن زمان اولین عملیات های که صورت گرفت عملیات شکست حصر آبادان بود که حضرت امام فرمودند:” حصر آبادان باید شکسته شود” که به یاری خداوند این امر تحقق یافت و در همان سال ۶۱ اولین عملیات گسترده بزرگی که صورت گرفت عملیات فتح المبین در منطقه شوش بود.

شهابی فر تصریح کرد:سرانجام این عملیات هم آنجا با پیروزی رزمندگان اسلام خاتمه یافت .دشمن درآن زمان با چند لشکر و تیپ از خرمشهر دفاع می کرد و خرمشهر یک دژمحکمی شده بود که گرفتنش برای ما بسیار مهم و ماندنش برای صدام هم خیلی مهم بود که به نوعی یک پل پیروزی برای دو طرف بود.

درعملیات بیت المقدس هیمنه استکبارشکست

وی درادامه به تشریح عملیات بیت المقدس پرداخت و افزود:دشمن وقتی متوجه شد که جمهوری اسلامی عملیات هایی را جهت بازپس گیری مناطق دارد در همین خرمشهر بیش از ۱۱لشکر و ۱۲تیپ مستقر کرده بود،عملیات بیت المقدس از ۱۰اردیبهشت ماه ۶۱شروع شد ودر چهار مرحله و با ۴ قرارگاه فرعی(قرارگاه نصر،فتح ،قدس و فجر) تحت امر قرارگاه مرکزی کربلا عملیات ها را هدایت می کردند.

شهابی فرگفت:در این عملیات وقتی که خط دشمن شکسته شد به عین مشاهده می کردم که تانک های دشمن مثل گله های گوسفندی که گرک دیده باشند از دشت ها و تپه ها در حال فرار بودند.درصحنه ای دیدم که رزمنده رشیدی به نام “ابو شریف” در شرایطی که دست راستش قطع شده بود موشک های آر.پی. جی را با پایش مسلح می کرد و به دست رزمندگان می داد و فریاد می زید هرکس که امام را دوست دارد به طرف جلو حرکت کند و ایشان درهمان عملیات به شهادت رسیدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد:مرحله چهارم عملیات بیت المقدس در روز سوم خرداد ماه با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رسید که درواقع در عملیات آزاد سازی خرمشهر هیمنه ابرقدرت های شرق و غرب شکسته شد.

وی اظهارکرد:حضرت امام فرمودند:” ما ابهت دو ابرقدرت غرب و شرق را شکستیم و خرمشهر را خدا آزاد کرد ،دراین عملیات دشمن به صورتی کارهای دفاعی خود را روی زمین انجام داده بود که شکست دشمن کار غیرممکنی به نظر می رسید و در حقیقت خداوند نصرت و یاری کرد.

ایستادگی در مقابل استکبار

شهابی فر اظهارکرد:تا مدامی که برای خدا کار کنیم چنین پیروزی هایی همچنان ادامه خواهند داشت.در همه جنگ هایی که در تاریخ ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی صورت گرفت جنگی علیه ایران نشد که قطعه ای از کشورمان جدا نشده باشد، اما درجمهوری اسلامی حتی یک وجب از خاکمان به دشمنان ندادیم و همیشه سربلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد:پل پیروزی ما همان عملیات آزادی سازی خرمشهر بود و چنین عملیات هایی باعث شده تا امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی درمقابل همه دنیای استکبار با اقتدار و عزت ایستادگی کند.

این جانباز مدافع حرم درادامه گفت: استکبار جنگ های نیابتی درمنطقه را آغاز کرده است ،در سوریه می خواستند یک هفته تا یک ماه کل سرزمین سوریه را تصرف کنندکه موفق هم شدند و تنها بخش های کوچکی دست دولتی ها بودو درهمان روزهای اول مردم سوریه می خواستند سوریه را رها کنند و فرار کنند که حضرت آقا به “بشار اسد” فرموده بودند که باید بایستیدومقاومت کنید تا پیروز شوید.

۶۵موشک روانه اسرائیل کردیم

شهابی فر افزود:در موشک باران پایگاه هوایی تیفور سوریه ۷نفر از رزمندگان مان به شهادت رسیدند،  ۳۵موشک اسرائیل به سمت سوریه شلیک کرد که در عوض ۶۵موشک نیروهای مقاومت از سمت سوریه روانه اسرائیل شد،پاسخی دندان شکن که صهیونیست ها از ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی تا به حال به خود ندیده بودند.

وی بیان کرد:هیچکس باور نمی کرد که سوریه دوباره قابل بازگشت باشد دشمن سوریه را تصرف کرده بود و آنقدر بروی اعتقادات نیروهای داعش کار کرده بودند که مدعی بودندتنها بخاطر شهادت و لقای پروردگار می جنگیم.

اسیرداعشی که می خواست با پیامبراسلام ناهار بخورد!

این جانباز مدافع حرم در خاطره ای اظهارکرد:وقتی که یک داعشی را نزدیک ظهر در سوریه دستگیر کرده بودیم بسیار اصرار داشت که زودتر کشته شود و درحالی که  یک قاشق هم در جیبش گذاشته بود و مدام می گفت: “مرا زودتر بکشید تا ظهر با پیامبراسلام ناهار بخورم”، که درپاسخ گفتیم که بعد از ناهار تو را می کشیم که بروی و ظرف ها را بشوری.

اسرائیل دستش را به نشانه تسلیم بالا برده است

شهابی فرتصریح کرد:درواقع شکست داعش در سوریه به نوعی شکست حکومت داعش بود .امروز سوریه به یک پیروزی بزرگ رسیده است تا جایی که اسرائیل دستش را به نشانه تسلیم بالا برده است.

هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد

وی درادامه افزود: آن امر مهمی که ما را در ۸سال دفاع مقدس و در طول ۴۰سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسانده است ایمان به خدا و تبعیت از ولایت فقیه است وتا مادامی که منسجم و متحد باشیم  وبه خداوند ایمان داشته باشیم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را ندارد.

بحث برجام یک اشتباه بزرگ بود

شهابی فر درادامه در خصوص برجام گفت:۴۰سال است که آمریکا و متحدانش را شکست داده ایم و همچنان با اقتدار و با عزت هستیم، به نظرم بحث برجام یک اشتباه بزرگ بود چرا که ما همیشه درحال تحریم بودیم و همیشه این دشمنان را در تمامی عرصه ها داشته ایم و درواقع دشمن کی از خواسته هایش کوتاه آمد؟ و به نظرم هیچ اتفاق خاصی در برجام بوجود نیامد.

این جانباز مدافع حرم تصریح کرد: قدرت آمریکا متکی به سلاح ها ، موشک ها و نیروهای شیطانی خودش است که اگر با دست خالی همچون دوران دفاع مقدس اما با اتحاد ، ایمان به خدا و توسل به ائمه اطهارعلیهم السلام و تبعیت از ولایت فقیه با آنها مقابله کنیم ،شکست آمریکا راحت تر است.

اگر مدافعان حرم نبودند اثری از حرم اهل بیت(ع) نبود

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:امروز جمهوری اسلامی در دنیا سربلند است و حرف ها ی زیاد برای گفتن دارد ملتی که برای خدا حرکت می کند پیروز است.اگر مدافعان حرم نبودند امروز هیچ آثاری از حرم اهل بیت علیهم السلام نبود و اگر در سوریه و عراق جلوی داعش را نمی گرفتیم باید درمرزهای خودمان با آنها مقابله می کردیم.

شهابی فرتصریح کرد:تا زمانی که ایمان و توکل برخداوند داشته باشیم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم پیروزی ها بیشتر خواهند بود و همه باید با اتحاد و با انسجام گوش به فرمان ولایت باشیم تا اقتدار جمهوری اسلامی حفظ شود.

تفنگداران آمریکایی را به گریه اندختیم

وی درادامه گفت:۴۰سال است انقلاب اسلامی پیروز است،در خلیج فارس تفنگداران آمریکایی و انگلیسی ها را به گریه انداختیم داخل و بیرون استکبار همین است  و درواقع خانه آمریکا از خانه عنکبوت هم سست تر است.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x