تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

تجاوز جنسی مکرر به دختر زیبای دانشجو در خانه مجردی +عکس

  • کد خبر : 212314
  • 27 اردیبهشت 1397 - 1:14

دختران در دوران دانشجویی در خطر اغفال و تجاوز قراردارند، رابطه های نامعقول در این دوران می‌تواند منجر به تجاوزهای جنسی شود. در ادامه نگاهی داریم به ماجراهای تجاوز به دختران دانشجو.

تجاوز جنسی مکرر به دختر زیبای دانشجو در خانه مجردی +عکس

تجاوز جنسی مکرر به دختر زیبای دانشجو در خانه مجردی +عکس

قتل پس از تجاوز به دختر دانشجوی زیبا

پسر دانشجو که پس از تجاوز و قتل همکلاسی‌اش گریخته بود، درعملیات مشترک مأموران پلیس دو کشور دستگیر شد.اوراندو ترسرو پس از این که به دام افتاد تحویل ماموران پلیس امریکا شد و برای محاکمه به این کشور انتقال یافت.

 

براساس اظهارات سخنگوی پلیس امریکا، متهم با یک دختر دانشجو در دانشگاه بینگهامتون نیویورک آشنا شده بودو پس از ورود به آپارتمان محل سکونت دخترمورد علاقه اش، او را مورد اذیت و اذیت قرار داده و به قتل رسانده بود.

تجاوز جنسی مکرر به دختر زیبای دانشجو در خانه مجردی +عکس

پیکر هالی آندرسون که دانشجوی ۲۲ساله رشته پرستاری بود توسط خواهرش پیدا شد.به گزارش پارس ناز قاتل پس از دستگیر به در بازجویی گفت با هالی در دانشگاه آشنا شدیم وقتی فهمیدم او با خواهرش به صورت مجردی زندگی میکنند به بهانه ای از او خواستم تا درخانه شان او را ملاقات کنم.

 

آن روز وقتی به خانه او رفتم فهمیدم که در خانه تنها است و از او تقاضای ارتباط جنسی کردم که هالی مقاومت کرد و در یک لحظه او را خفه کردم و پس از تجاوز به او از خانه فرار کردم و کارآگاهان پس از بررسی‌های تخصصی، قاتل را شناسایی کردند.

 

اما درادامه دریافتند او به نیکاراگوئه فرار کرده است. بدین ترتیب با همکاری پلیس این کشور، متهم شناسایی و درحالی که هنوز آثار جراحت ناشی از درگیری با قربانی بر صورتش بود دستگیر شد.

تجاوز جنسی مکرر به دختر زیبای دانشجو در خانه مجردی +عکس

تجاوز به دختر ۲۰ ساله دانشجو

این پسر راکه در عکس فوق مشاهده میکنید ۲۱ سال سن دارد و پس از ربودن یک دختر ۲۰ساله دانشجو او را به منزل مسکونی برد ودر آنجا به مدت هشت ماه همانند یک حیوان به این دختر تجاوز جنسی می‌کرد.

 

الی برونسون بردت ۲۱ ساله به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در میشیگان پس از ربودن همکلاسی دانشجویش او را به مدت هشت ماه درمنزل مسکونی اش در شرق میشیگان محبوس کرده و در این مدت مورد سوء استفاده جنسی وغیر اخلاقی خود قرار داده است.

 

قربانی این حادثه پس از شکایت کردن از الی برونسون بردت به اداره پلیس مامورین توانستند او را دستگیری کنند.همکلاسی ۲۰ ساله «الی» در اظهارات خود دردفتر پلیس گفت در مدت هشت ماهی که در اسارت بردت بودم مانند بردگان جنسی با من رفتار می ‌شد.

 

در ماه های اول اسارت این دانشجو به دلیل تسلیم نشدن در برابر خواسته‌های بی‌شرمانه الی برونسون بردت مورد ضرب و شتم بی‌رحمانه وی قرار میگرفت.تلاش های وی برای متواری شدن از این خانه ترسناک به دلیل قفل و فعال بودن سیستم‌های امنیتی که توسط «بردت» فعال شده بود بی‌نتیجه میماند.

 

الی برونسون و همکلاسی ۲۰ ساله‌اش هردو از دانشجویان دانشگاه ایسترن در شرق میشیگان بودند. بنابر حکم قاضی دادگاهی که عصر امروز برگزار شد الی برونسون بردت به اتهام تجاوز به عنف محاکمه و به ۸ سال زندان محکوم شد.

تجاوز جنسی مکرر به دختر زیبای دانشجو در خانه مجردی +عکس

تجاوز به دختر دانشجوی شهرستانی

حکم شلاق و تبعید پسر دانشجو که دختر شهرستانی را در خانه مجردی اذیت داده بود دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.چهاردهم شهریورماه امسال دختر ۱۸ ساله ای به نام رومینا به پلیس  آگاهی رفت و از پسر دانشجو که او را فریب داده و به دام شیطانی اش انداخته بود شکایت کرد.

 

وی گفت: خانواده ام ساکن شهرستان هستند. وقتی در دانشگاه قبول شدم خانواده ام قبول کردند تا برای درس خواندن به تهران بیایم. خانواده ام یک خانه مجردی برایم اجاره کردند تا بتوانم به اسانی تحصیل کنم. اواخر ماه اسفند بود که در اینستاگرام با یک پسر جوان به نام امین آشنا شدم.او که دانشجوی «Student» رشته معماری است

 

با حرف هایش مرا فریب داد.او می‌گفت به من علاقمند شده و قصد دارد همراه خانواده اش به خواستگاری ام بیاید. من در این مدت چندین بار به دیدن امین رفتم. تا این که آخرینبار از من خواست تا او رابه خانه ام دعوت کنم.

 

من هم پذیرفتم اما وقتی پسرجوان به خانه ام آمد بدون توجه به التماس هایم مرا اذیت داد. او تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزدنم. بعد از این ماجرا هر چه با امین تماس گرفتم پاسخ تلفنم را نداد. به دنبال شکایت دختر جوان پلیس به ردیابی پسردانشجو پرداخت و وی بازداشت شد.

 

وقتی دکتری قانونی اذیت دختر جوان را از سوی پسر دانشجو تایید کرد پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.امین پای میز محاکمه ایستاد ولی خودش را بی گناه خواند و ادعای تازه ای مطرح کرد. این پسر گفت: قبول دارم در اینستاگرام با رومینا آشنا شدم ولی او خودش عکس های خصوصی اش را برایم فرستاد .

 

رومینا می‌گفت چند سال قبل پدر و مادرش را در یک سانحه رانندگی از دست داده و به تنهایی زندگی می کند. من که دلم برایش سوخته بود در این مدت هرروز با او تماس میگرفتم و گاهی اوقات او رابه پارک یا سینما دعوت میکردم.

 

او آخرینبار خودش مرا به خانه اش دعوت کرد ولی من او را اذیت نداده ام.در این میان دختر جوان امین را دروغگو خواند و گفت: بعد از این که به دام شیطانی این پسر افتادم او بارها مرا تهدید به آبروریزی کرد.

 

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پسر دانشجو رابه ۱۰۰ ضربه شلاق و ۱ سال تبعید محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه ۴۲ دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد

 

تجاوز همزمان  وحشیانه ۴ جوان به دختر تهرانی در خانه متروکه کرج

دختری که مریم نام دارد چند روزی میشد که با مادرش دچار اختلاف شده بود. اختلافات مادر و دختر ادامه داشت تا این که مریم از طریق شبکه اجتماعی با زنی آشنا شد و وقتی فهمید که او از همسرش طلاق گرفته و تنها زندگی می کند تصمیم به فرار از خانه گرفت.

 

مریم شبانه وسایلش را جمع کرد و وقتی مادرش خواب بود فرار کرد و به خانه زن تنها رفت.مادر مریم وقتی متوجه فرار دخترش شد به جست و جو پرداخت و خبر ناپدید شدنش رابه پلیس گزارش داد تا این که دو روزبعد دخترش را در خانه زن تنها به نام سمیه پیدا کرد.

 

این زن پیش روی قاضی جنایی تعهد داد تا دیگر دختر فراری رابه خانه‌اش راه ندهد اما این پایان ماجرا نبود چرا که چند روزبعد مریم دوباره با مادرش درگیر شد و از خانه فرار کرد اما دومین فرار برایش گران به پایان رسید. هفته گذشته اهالی خیابانی در پایتخت صدای دعوا و درگیری از آپارتمان زن جوانی را شنیدندو پلیس را خبر کردند.

 

سر و صداها نشان می‌داد دو خانم باهم درگیر شده‌اند و کارشان به زد و خورد کشیده است. وقتی هردو دستگیر و به اداره پلیس منتقل شدند معلوم شد که مادر مریم وقتی متوجه شده که دخترش برای دومین بار از خانه فرار کرده و به همراه پسری جوان به خانه زن تنها رفته، به آنجا رفته و با سمیه درگیر شده است.

 

در دام چهار مرد شیطان‌ صفت

پرونده این درگیری پیش روی قاضی آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی قرار گرفت. سمیه همین چند روز قبل تعهد داده بود که دیگر دختر ۲۰ ساله رابه خانه راه نمی دهد. او گفت مریم شبانه با چشمانی اشکبار به خانه‌ من آمد ومدعی شد که مادرش او را کتک‌ زده است.

 

از او خواستم به خانه‌اش برگردد اما آن قدر التماسم کرد که دلم به حالش سوخت و او را بار دیگر به خانه‌ام راه دادم اما مادرش روزبعد به خانه‌ام آمد وجنجال بپا کرد.هم زمان مریم هم وقتی مادرش را دید از خانه من فرار کرد ومادر مریم با مشت و لگد به جان من افتاد.

 

درچنین شرایطی قاضی جنایی دستور بازداشت سمیه را صادر کرد. درحالی‌که جست‌ و‌ جو برای یافتن دختر فراری ادامه داشت ۲۴ساعت بعد مریم ‌که از شدت ترس دست وپایش می‌لرزید به دادسرای جنایی رفت و از حادثه‌ای شوم خبر داد.

 

او گفت: وقتی مادرم به خانه سمیه آمد وجنجال بپا کرد از آنجا فرار کردم. پسر مورد علاقه‌ام هم مرا ترک کرد وجواب تماس‌ های تلفنی‌ ام را نمی‌داد.من هم به پارکی در غرب تهران رفتم ودر آنجا با پسری آشنا شدم. با او درد و دل کردم که پسر جوان مدعی شد من رابه خانه بستگانش میبرد تا شب درخیابان نمانم.

 

من هم به او اعتماد کردم و سوار موتورش شدم. او به سمتِ کرج رفت و من رابه خانه‌ای متروکه برد.در آنجا ۳ نفر از دوستانش هم آمدند و هر چهار نفر با تهدید من را مورد اذیت و اذیت قرار دادند. ۲۴ساعت در آنجا زندانی بودم تا این که سرانجام آزادم کردند. به‌دنبال اظهارات دختر جوان قاضی جنایی دستور شناسایی و دستگیری ۴ جوان شیطان‌ صفت را صادر کرد تا ابعاد پنهانِ ماجرا آشکارشود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=212314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x