تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سکانس دردناک سریال پایتخت۵ در جنگ واقعی یمن رخ داد +فیلم

  • کد خبر : 211335
  • 05 اردیبهشت 1397 - 0:31
سکانس دردناک سریال پایتخت۵ در جنگ واقعی یمن رخ داد +فیلم

در حملات روزهای اخیر رژیم سعودی به مردم یمن، مشابه سکانس دردناک سریال پایتخت۵ که در آن کودک سوری نمی‌‍خواست از پدر شهیدش جدا شود، رخ داد.

سکانس دردناک سریال پایتخت۵ در جنگ واقعی یمن رخ داد +فیلمبه گزارش«کمال مهر»؛ عربستان سعودی با حمایت برخی از کشورهای منطقه و برخی از قدرت‌های جهانی از ششم فروردین سال ۱۳۹۴ به منظور مقابله با انقلاب مردم یمن و بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی این کشور به یمن حمله نظامی کرد و در این حملات شهرها و مناطق غیر نظامی یمن را بمباران می‌کند که موجب کشتار هزاران یمنی و آوارگی میلیون ها نفر دیگر شده است.

عربستان با حمایت کشورهای غربی از جمله آمریکا، این حملات وحشیانه به مردم یمن را انجام می‌دهد و کشورهای مدعی حقوق بشر، سازمان‌ها و مجامع بین‌الملی نیز در برابر این ظلم آشکار سعودی‌ها سکوت کرده‌اند.

در قسمت پایانی سریال پایتخت۵، تصاویر دردناک و تأثیرگذاری پخش شد از یک کودک سوری که پدرش توسط داعش به شهادت رسیده بود و او نمی‌خواست از پدرش جدا شود. در حملات روزهای اخیر رژیم سعودی به مردم یمن، مشابه چنین صحنه‌ای رخ داد که نشان‌دهنده مظلومیت مردم یمن است. در ادامه این بخش از سریال پایتخت و تصاویر آن کودک یمنی را مشاهده می‌کنید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x