تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

خشم جهانی به تجاوز گروهی و قتل دختر ۸ ساله مسلمان

  • کد خبر : 210893
  • 26 فروردین 1397 - 0:48
خشم جهانی به تجاوز گروهی و قتل دختر ۸ ساله مسلمان

در پی انتشار اخبار تجاوز گروهی و قتل دختربچه ۸ساله‌ای به نام آصفه بانو در کشمیر هند، کاربران با به راه انداختن هشتگ آصفه خشم خود را به این جنایت ابراز کردند.

به گزارش «کمال مهر»؛ در ۱۷ ژانویه ۲۰۱۸ در جنگل‌های اطراف شهر کتهوا واقع در منطقه کشمیر هند، جسد دختر ۸ ساله‌ای به نام آصفه بانو پیدا شد که پس از بررسی‌های انجام شده معلوم شد این دختربچه معصوم مورد تجاوز گروهی قرار گرفته و سپس به قتل رسیده است.

این اقدام بی‌شرمانه در منطقه ای رخ داد که بیشتر جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند که به خاطر خشونت‌های فراوانی که در آن رخ داده مشهور است. ناگفته نماند این خشونت‌ها بر سر اراضی این منطقه بوده است.

خبر قتل آصفه زمانی به یک موضوع پرتنش تبدیل شد که یکی از گروه‌های دست راستی هندوها به بازداشت ۸ مرد هندو اعتراض کرد. انتشار این خبر در فضای مجازی با واکنش‌های فراوانی مواجه شد. دست به دست شدن تصویر آصفه موجی از خشم جهانی را در پی داشت به طوریکه بسیاری از کاربران با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود و به راه انداختن هشتگ آصفه نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آنها ارائه شده است. افراد زیادی با هر زبان و فرهنگی این اقدام را محکوم کرده و برای جنایتی که در حق آصفه ۸ ساله صورت گرفت متأسف شدند.

 

آصفه بانو

آصفه بانو

آصفه بانو

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x