تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

عکسی که پس از حمله به سوریه جنجالی شد

  • کد خبر : 210869
  • 26 فروردین 1397 - 0:34
عکسی که پس از حمله به سوریه جنجالی شد

چهره‌هایشان را در این عکس خوب نگاه کنید. جوانان «عرب» سوریه هستند. بعد از تحمل هفت سال رنج بمباران و ویرانگری جنگ و از دست دادن عزیزترین‌هایشان. صبح روز موشک باران شهرشان توسط بزرگترین قدرتهای جهان.

پرچم ایران در سوریه

‎به گزارش «کمال مهر
»، علی علیزاده در توییتر خود نوشت: آنانکه فریاد میزدند عرب نمی‌پرستند پرچمی که نماد دویست هزار  شهید ایرانی است را آتش زدند و برای جیره‌ای‌ اندک به ارتش بن‌سلمان پیوستند و عربهای سوری، صبح موشکباران، پرچم ایران به اهتزاز درآوردند.

نه! ‏آریایی نیستیم. ایرانی هستیم. و سرنوشتمان با برادران و خواهران عربمان در سوریه، لبنان عراق و یمن عمیقا در هم تنیده.

توضیح عکس:  چهره‌هایشان را در این عکس خوب نگاه کنید. جوانان «عرب» سوریه هستند. بعد از تحمل هفت سال رنج بمباران و ویرانگری جنگ و از دست دادن عزیزترین‌هایشان. صبح روز موشک باران شهرشان توسط بزرگترین قدرتهای جهان.

بدون ترسی و وحشتی، پرچم خودشان را با همان شور و سربلندی تکان میدهند که پرچم ایران را. مرحبا به رهبرانی که دوستان ایران را با چنین بصیرتی انتخاب کردند. مسلم است دشمن به چنین روابط عمیقی حسد بورزد و تمام تلاشش را برای نابودیش به کار ببرد. حالا میتوان فهمید ریشه شعارهای عرب ستیزانه و نژادپرستانه کجاست. شعارهایی که این روزها بیش از هرکسی مورد نیاز محمد بن‌سلمان و دولت ریاض است.

عکسی که پس از حمله به سوریه جنجالی شد
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x