تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مثلث واشنگتن، ریاض و تل‌آویو می‌خواهد اسلام را از محتوا خالی کند/ حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه ملت است

  • کد خبر : 210764
  • 25 فروردین 1397 - 1:24
مثلث واشنگتن، ریاض و تل‌آویو می‌خواهد اسلام را از محتوا خالی کند/ حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه ملت است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: انگلیس سال‌ها قبل مزدوران خود را به کشورهای اسلامی فرستاد تا اسلام را از محتوا خالی کند.

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»؛ آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۴ فروردین) تهران اظهار کرد: انگلیس سال‌ها قبل چندین نفر از مزدوران خود را به کشورهای اسلامی فرستاد تا اسلام را از محتوا خالی کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: مزدوران انگلیس برای پیشبرد اهداف شوم خود زبان های فارسی و عربی را یاد گرفتند و شروع به خواندن قرآن و ایجاد تفرقه کردند، از ابتدا هم مبنای تشکیل دولت وهابی – سعودی همین افراد بودند و ثروث مکه و مدینه هم پشتوانه آنها شد.

وی با اشاره به اینکه مثلث شوم واشنگتن، تل‌آویو و ریاض به دنبال خالی کردن اسلام از محتوا هستند، اظهار کرد: این مثلث شوم جنایت‌های فراوانی در سوریه، یمن، فلسطین، لبنان، عراق و غیره انجام داده و می‌دهند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به ایجاد گروهک تروریستی تکفیری داعش و تربیت نیروهای آن از طرف این مثلث شوم ادامه داد:  چند سال قبل دفاعیه دکترای یک دانشجو در عربستان نمره بالا و جایزه گرفت و آن را چاپ کردند و به تمام کشورهای اسلامی فرستادند؛ در این دفاعیه آمده بود که قیام امام حسین (ع) در برابر یزید قیامی حرام بوده است.

آیت الله امامی کاشانی تصریح کرد: هدف سعودی‌ها از انتشار این مطلب این بود که می‌خواستند شهادت را از بین ببرند و در ایثار و فداکاری را ببندند.

وی با تاکید بر اینکه استاد مکتب ایثار و شهادت، امام حسین (ع) است، ادامه داد: شهدای مدافع حرم و دیگر شهدا راه امام حسین را دنبال کردند و به کوری چشم سعودی‌ها امام حسین نه تنها فراموش نشد، بلکه علاقه جوانان روز به روز به ایشان بیشتر شده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به دسیسه ولیعهد بی‌عقل سعودی با آمریکا و صهیونیست گفت: ولیعهد خبیث عربستان نطقی کرده و گفته که ایران به نام مهدی (ع) می‌خواهد جهان اسلام را بگیرد، تعجب من از این جوان نااهل نیست، بلکه از علمای حجاز تعجب می‌کنم، چرا که در کتاب‌هایشان احادیث فراوانی دارند و قیام حضرت مهدی (ع) در همه‌جا مطرح است.

آیت الله امامی کاشانی افزود: مجموعا هزار و ۴۷۶ حدیث درباره منجی داریم که در اسناد اهل سنت هم آمده است؛ مسیحیت، بودا، هندو و همه ادیان به ظهور منجی معتقدند، روزی جهان پر از عدالت می‌شود و رهبری آن زمان گلوی جنایت‌کاران را فشار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر تجلی اعظم است، گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری نمودی از این تجلی اعظم هستند؛ باید مسلمانان در برابر مثلث شوم عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا وحدت کلمه را حفظ کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: حمایت از این شعار وظیفه همگان است، باید بدانیم که این شعار ایجاد اشتغال و عزت را برای کشور در پی دارد.

آیت الله امامی کاشانی تاکید کرد: مسئله ارز که گرفتاری‌‌ها را ایجاد کرد، با تصمیم و اراده واحد حل شدنی است.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x