تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

#آمریکا_هیچ_غلطی_نمی‌تواند_بکند؛ پاسخ کاربران به تهدید توییتری ترامپ علیه سوریه

  • کد خبر : 210712
  • 24 فروردین 1397 - 2:02
#آمریکا_هیچ_غلطی_نمی‌تواند_بکند؛ پاسخ کاربران به تهدید توییتری ترامپ علیه سوریه

در پی انتشار پست توئیتری ترامپ مبنی بر حمله نظامی به سوریه، کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی به یاوه‌گویی‌های ترامپ واکنش نشان دادند.

مرگ بر آمریکابه گزارش«کمال مهر»؛دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از همان ابتدای ورودش به کاخ سفید به دنبال بهانه‌ای برای بهبود روابطش با روسیه بود که البته چندان هم موفق نبود و به دلیل سیاست‌ها غلطش همواره نتیجه عکس گرفت.

کشمکش میان این دو دولت تا آنجا ادامه یافت که ترامپ طی چند روز گذشته بارها روسیه را متهم به دست داشتن در حمله شیمیایی اخیر به دوما کرد. وی در توئیتی که روز گذشته منتشر کرد به طور آشکار روسیه را  تهدید به حمله به مواضع این کشور در سوریه کرد. ترامپ در توئیت خود نوشت: “روسیه قول داده هر موشکی که به سمت سوریه شلیک شود را ساقط کند. پس روسیه آماده باش که موشک‌های زیبا، جدید و هوشمند ما در راهند!” که البته با پاسخ صریح و تند روسیه مواجه شد. وزارت خارجه روسیه دقایقی پس از انتشار این توییت در اظهاراتی کنایه‌آمیز خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد: «موشک‌های زیبا باید به سمت تروریست‌ها شلیک شوند نه به سمت دولت قانونی سوریه!»

نوشته‌های نسنجیده ترامپ بار دیگر واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. کاربران فضای مجازی هم با به راه انداختن هشتگ #مرگ_بر_آمریکا و# آمریکا_هیچ_غلطی_نمی‌تواند_بکند، نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که در ادامه تعدادی از آنها ارائه شده است.

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=210712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x