تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ماجرای هدیه‌‌ای که یکی از دختران خیابان انقلاب بعد از دادگاهش دریافت کرد! +تصاویر

  • کد خبر : 209804
  • 28 اسفند 1396 - 0:54
ماجرای هدیه‌‌ای که یکی از دختران خیابان انقلاب بعد از دادگاهش دریافت کرد! +تصاویر

مریم شریعتمدارى، یکی از دختران خیابان انقلاب که به دلیل تخطی از قانون بازداشت شده بود، روز گذشته پس از دادگاهش هدیه‌ای دریافت کرد.

به گزارش «کمال مهر»؛ دادگاه مریم شریعتمدارى، یکی از دختران خیابان انقلاب که به دلیل تخطی از قانون بازداشت شده بود، روز گذشته در مجتمع قضایی ارشاد تهران برگزار شد.

این دختر ۲۳ ساله از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر است که چهارم اسفندماه سال جاری به دلیل کشف حجاب روی جعبه تقسیم مخابرات در خیابان انقلاب بازداشت شد. وی پس از پایان دادگاه خود با انتشار پیامی در صفحه توئیترش اعلام کرد که شخصی از طرف زهرا رهنورد (همسر میرحسین موسوی که هر دو از رهبران فتنه ۸۸ بودند و هم اکنون در حصر خانگی به سر می‌برند) هدیه ای برای وی و دختران دیگری که کشف حجاب کرده اند، آورده و او نیز هدیه را دریافت کرده است اما نه به عنوان پاداش یک فعالیت سیاسی‌.

طبق گفته مریم شریعتمداری، تاکنون وی هیچگونه فعالیت سیاسی نداشته و روش ها و سیاست های سران فتنه را نیز قابل قبول ندانسته است.

این دختر هنجارشکن خیابان انقلاب گفت تصور می کردم پاکتی که به عنوان هدیه به من داده شده، نوشته‌ یا یک نقاشی‌ باشد اما در حال بازگشت به خانه پاکت را باز کردم و متوجه شدم که داخل آن پول قرار دارد.

شریعتمداری پس از دریافت پاکت، تصویر باز شده آن را در صفحه توئیتر خود قرار داد که با واکنش شدید برخی کاربران مواجه شد. به گفته وی برخی به او می گفتند “حیف هشتگ هایی که برایت زدیم و از تو قهرمان ساختیم حالا منفور شدی و از چشم همه افتادی”.

ماجرای هدیه همسر میرحسین موسوی به یکی از دختران خیابان انقلاب! +تصاویر

پس از این قضیه یکی از نزدیکان مریم شریعتمداری اعلام کرد که وی واسط  این ملاقات بوده است.

ماجرای هدیه همسر میرحسین موسوی به یکی از دختران خیابان انقلاب! +تصاویر

شهرزاد همتی شخصی است که پاکت پول را به نام “هدیه زهرا رهنورد” در کیف مریم شریعتمداری گذاشت و در صفحه توئیتر خود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد.

ماجرای هدیه همسر میرحسین موسوی به یکی از دختران خیابان انقلاب! +تصاویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x