تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

شخصیت مشهور سیاسی که خبر اخراج خود را در «توالت» شنید! + عکس

  • کد خبر : 209746
  • 27 اسفند 1396 - 1:16
شخصیت مشهور سیاسی که خبر اخراج خود را در «توالت» شنید! + عکس

خبرنگارانی که در جلسه خصوصی با رییس کارکنان کاخ سفید شرکت کرده بودند، از شنیدن نحوه باخبر شدن تیلرسون از اخراجش، حیرت‌زده شدند.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»،خبرنگارانی که روز جمعه در کاخ سفید جمع شدند، وقتی از رییس کارکنان کاخ سفید داستان نحوه‌ی باخبرشدن تیلرسون از اخراجش را شنیدند، حیرت زده شدند.

روز جمعه، شماری از خبرنگاران گلچین شده توسط کاخ سفید در جلسه‌ای با حضور مسوولان ارشد کاخ سفید حاضر شدند تا در جلسه‌ای غیررسانه ای با «جان کِلی»، رییس کارکنان کاخ سفید، از جزییات آن چه که برنامه تصفیه قریب‌الوقوع در کاخ سفید خبردار شوند. گرچه خبرنگار وبسایت خبری دیلی بیست به این جلسه دعوت نشده بود، ولی این وبسایت ادعا می کند که توسط سه منبع که در جلسه حاضر بودند، به محتوای آن جلسه دست پیدا کرده است.

به گفته این منابع، جان کلی مکالمه‌ای بسیار زمخت و تا حدی زننده را با رکس تیلرسون تعریف کرد، زمانی که وزیر خارجه برکنار شده خبر اخراج خود را شنید. البته زنندگی این مکالمه بین کلی و تیلرسون، بیش از ان که به محتوای آن مربوط باشد، به موقعیت آن بازمی گشت.

آن گونه که کلی تعریف کرد، رکس تیلرسون در جریان سفر اخیرش به آفریقا، دچار مشکل گوارشی شده بود و زمانی که کلی خبر برکناری قریب‌الوقوع او را داد، در «توالت» بود.

شخصیت مشهور سیاسی که خبر اخراج خود را در «توالت» شنید!+عکس

طبق اظهارات منابع دیلی بیست، همه خبرنگاران از این که رییس کارکنان کاخ سفید این ماجرا را در اتاقی پر از خبرنگاران و مقامات کاخ سفید، شرح داد، حیرت‌زده بودند، چرا که تیلرسون رسما تا پایان ماه جاری میلادی وزیر خارجه ایالات متحده است.

این در حالی است که در آمریکا جان کلی را یکی از «معقول»ترین افراد حلقه‌ی ترامپ و یکی از «عقلا»ی دولت او می دانند.

جان کلی(راست) و رکس تیلرسون

این اظهار نظر از جانب او زمانی عجیب‌تر جلوه می کند که گزارش‌های منتشر شده درباره تلاش کلی را برای حفظ تیلرسون در این سمت، در نظر داشته باشیم و طبق گزارش چند روز پیش روزنامه نیویورک تایمز، کلی از اخراج تیلرسون به شدت عصبانی بود.

وقتی خبرنگاران این روزنامه از سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده درباره این موضوع سوال می کردند، او حاضر به پاسخ نشد. خود جان کلی هم حاضر نشد درباره اظهاراتش در آن جلسه به دیلی بیست توضیحی دهد.

شخصیت مشهور سیاسی که خبر اخراج خود را در «توالت» شنید!+عکس

البته ظاهرا این تنها اظهارنظر عجیب و نامعمول کلی در این جلسه نبود. خبرنگار وبسایت «Axios» نیز از همان جلسه در کاخ سفید گزارش داد که کلی درباره سابقه اعتیاد «لری کادلاو»، مشاور اقتصادی ارشد ترامپ به کوکائین هم شوخی‌هایی کرد. او همچنینی به خبرنگاران گفت که خود ترامپ در پشت پرده به شایعات و داستان‌هایی که درباره فضای آشفته و پرآشوب کاخ سفید در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر می شود، دامن می زند و از این شایعات لذّت می برد.

منبع:مشرق

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x