تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

۱۰ درصد بودجه ۹۷ شهرداری کرج به قطار شهری اختصاص یافت/ طلب ۱۲ میلیارد تومانی کارمندان از مدیریت شهری/ پروژه های نیمه تمام و بدهی به بانک شهر، ۲ بحران شهرداری کرج

  • کد خبر : 209587
  • 24 اسفند 1396 - 1:28
۱۰ درصد بودجه ۹۷ شهرداری کرج به قطار شهری اختصاص یافت/ طلب ۱۲ میلیارد تومانی کارمندان از مدیریت شهری/ پروژه های نیمه تمام و بدهی به بانک شهر، ۲ بحران شهرداری کرج

سال ۹۷ قریب به ۱۰ درصد بودجه شهرداری کرج معادل ۲۰۰ میلیارد تومان به قطار شهری کرج اختصاص خواهد یافت.  

 

به گزارش«کمال مهر»; چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر کرج صبح امروز چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه در صحن علنی برگزار شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با اشاره به اینکه ایجاد کمربند سبز در کیانمهر کرج می تواند در کنترل گرد و غبار موثر باشد و باید به کانون های ریزگرد توجه ویژه داشت گفت: ۵ میلیارد تومان در بودجه سال ۹۷ به ساختمان شهرداری کرج برای تامین انرژی خورشیدی اختصاص می یابد چرا که در غیر این صورت هزینه ها ۴ برابر بودجه جاری می شود.

عباس زارع با اشاره به لزوم بهسازی پیاده روها از میدان کرج تا میدان حصارک افزود: سال ۹۷ اولین سالی خواهد بود که بالاترین سطح اعتبار معادل ۱۰ درصد بودجه شهرداری کرج و ۲۰۰ میلیارد تومان به خط ۲ مترو و تامین مسیر مالی آن اختصاص خواهد یافت.

وی به بهسازی ناوگان اتوبوس رانی و خرید اتوبوس در سال ۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت: مدیریت ترافیک بخش قابل توجه کرج در سال ۹۷ هوشمند خواهد بود و هیچ پروژه ای آغاز نمی شود و اعتبارات لازم به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد.

زارع با اشاره به بازآفرینی شهری در خلج آباد و کلاک در سال آتی تصریح کرد: ایجاد معابر درجه ۱ در اسلام آباد و تپه مراد آب، ایجاد دفاتر تسهیل گری برای بهسازی بافت های فرسوده و صرف اعتبار برای نگهداری سرمایه های غیرمنقول شهرداری کرج از جمله تالار نژاد فلاح و باشگاه میلاد از جمله برنامه های سال ۹۷ خواهد بود‌.

وی به ایجاد ۱۰ سالن ورزشی چندمنظوره در مناطق محروم طی سال آینده اشاره کرد و گفت: ایجاد سالن تئاتر و باغ کتاب و اجرای برنامه های فرهنگی به صورت مسجد و مدرسه محوری در سال ۹۷ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین منصور وحیدی نائب رئیس شورا با اشاره به اینکه متاسفانه پرسنل شهرداری در راهرو دادسرا پیگیر مطالبات خود هستند گفت: باید شفافیت در رفتار بودجه ای دنبال شود چرا که نباید به واسطه عدم تامین بودجه نقدی به بودجه اسمی و تهاتر روی آورد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه سال ۹۷ شفافیت مالی و ایجاد درامد پایدار در دستور کار شهرداری قرار می گیرد افزود: در حوزه رانت خواری هایی که در تهاتر انجام می شد و زمینه نگرانی اعضای شورا را فراهم کرد سالم سازی و شفافیت دنبال شد.

اصغر نصیری افزود: ۵۰ پکیج و بسته های سرمایه گذاری آماده شده است و گام اول در در راستای بهسازی بافت های فرسوده برای ۱۵۰ واحد در مصباح قبل از پایان سال پروانه صادر می شود.

همچنین رضاپور معاون شهردار کرج گفت: ۱۲ میلیارد تومان بدهی به پرسنل شهرداری داریم و خلیلی اردکانی پروژه های نیمه تمام و بدهی های گذشته به بانک شهر را از جمله مشکلات شهرداری کرج دانست.

شایان ذکر است در این جلسه کلیات بودجه ۹۷ شهرداری کرج به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x