تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ماجرای بخشش اموال اشرف پهلوی چه شد؟ + فیلم

  • کد خبر : 208439
  • 28 دی 1396 - 14:45

اشرف پهلوی برای توجیه وجهه ناخوشایندش در میان مردم، طی برنامه‌ای نمایشی، از بخشش تمام ثروتش گفت، وعده‌ای که هرگز محقق نشد.

ماجرای بخشش اموال اشرف پهلوی چه شد؟به گزارش «کمال مهر»؛ اشرف پهلوی دختر کوچک خاندان پهلوی پرحاشیه ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. فسادهای اخلاقی و مالی این شاهدخت پهلوی، شهره عالم بود. بی‌ثباتی شخصیتی و اقدام به هر کار ناشایست و به دور از اخلاق و خانواده سلطنتی سبب شد تا وجهه اشرف در میان مردم ایران و دیگر کشورهای جهان مخدوش شود. تا آنجا که تاجران اروپایی به او لقب پرنسس ۱۲۰ درصدی داده بودند. این موضوع خاطر محمدرضا را مکدر کرد و به او تذکر داد تا رفتارش را کنترل کند چرا که دیگر تحمل شنیدن کنایه‌های مردان اروپایی را نداشت.

از آنجا که اشرف پهلوی علاقه زیادی به فعالیت‌های اقتصادی و مال اندوزی داشت، برای رسیدن به هدفش به هر راهی متوسل می‌شد. علاوه بر درآمدهایی که اشرف از طریق سازمان‌های خیریه‌ به دست می‌آورد، سازمان‌هایی که آنها را بیشتر با هدف توجیه کارهایش تأسیس کرده بود و در پشت پرده آن به رفتار وقیحانه خود ادامه می‌داد، بخش اعظم دارایی‌اش از طریق قاچاق مواد مخدر تامین می‌شد. اشرف با این روش به ثروتی افسانه‌ای دست یافت که این موضوع با واکنش‌ها و اعتراضات زیادی مواجه شد.

این مساله اشرف را باز هم بر آن داشت تا یک بار دیگر دست به کار توجیه و لاپوشانی جرائمش شود. او با تدارک یک برنامه تلویزیونی، خطاب به مردم اعلام کرد که قصد دارد تمام اموالش را ببخشد، وعده‌ای که هرگز محقق نشد. شواهد و اسناد به جا مانده نشان می‌دهد همزمان با این ادعا، اشرف با ارسال نامه‌ای به محمدرضا از او درخواست پول کرده بود و این یعنی اثبات نمایش ساختگی اشرف برای تمام خلاف‌ها و فسادهایی که مرتکب شده بود.

جزئیات این بخشش‌های پوچ و دروغین در ویدئو زیر ارائه شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208439

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x