تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کشته شدن ۲۰ نفر در آشوب ها/علت کشته شدن برخی مبهم است

  • کد خبر : 208207
  • 17 دی 1396 - 10:47

سخنگوی ناجا از کشته شدن ۲۰ نفر در آشوب‌های اخیر خبر داد.

کشته شدن 20 نفر در آشوب ها/علت کشته شدن برخی مبهم استبه گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر» سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی ناجا اظهار کرد:طراحان و صحنه گردانان اصلی حوادث اخیر زیر چتر و اشراف اطلاعاتی پلیس شناسایی شدند و همدلی و وفاق پلیس و مردم  موجب جداسازی صف مردم و معترضان از آشوبگران و مخربین اموال شخصی و عمومی و متعدیان به جان و مال مردم شد.

وی افزود:اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در طی مراحل و با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی شناسایی و دستگیر شدند و عاملان اصلی و لیدر‌های آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می‌برند.

سخنگوی ناجا گفت:حدود ۲۰ نفر در حوادث اخیر که در بین آنان فرزند و پدری بود با رها شدن خودروی آتش نشانی توسط آشوبگران جان باختند و دل هر ایرانی را به درد آورد و تعدادی نیز در طی حمله مسلحانه و یورش به مقر‌های نیرو‌های مسلح کشته شدند، نحوه و چگونگی کشته شدن برخی دیگر از جان باختگان، مبهم و در حال بررسی است.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد:برخی کارکنان ناجا در آشوب ها مصدوم شدندو یک نفر از رده های نظامی به شهادت رسید.

وی گفت:از مردم خوب، فهیم و عزیز کشورمان و همچنین سازمان‌ها و نهاد‌ها و فرماندهان لشکری و کشوری؛ من جمله رؤسای محترم جمهور، قوه قضائیه، قوه مقننه، ائمه و خطبای جمعه سراسر کشور،آیات عظام و مراجع تقلید به سبب همراهی و همنوایی با نیروی انتظامی و ارسال پیام تشکر می کنم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x