تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رای منفی مجلس به افزایش ۵۰ درصدی حامل های انرژی/ پیشنهاد نمایندگان مجلس به دولت: سهمیه بندی یا افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی

  • کد خبر : 208024
  • 13 دی 1396 - 11:20
رای منفی مجلس به افزایش ۵۰ درصدی حامل های انرژی/ پیشنهاد نمایندگان مجلس به دولت: سهمیه بندی یا افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تظاهرات و اغتشاشاتی که در برخی از شهرهای کشور رخ داد، اظهارداشت: تظاهرات و تجمعاتی در برخی از شهر ها به بهانه های اقتصادی در کشور بوجود آمد ولی در شعار های خود ایتدا مسائل اقتصادی را شعار می دادند اما بعد از آن شعار های معترضین سمت و سوی سیاسی به خود گرفت و دست به تخریب اموال عمومی زدند.

 به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»هدایت الله خادمی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ؛ با اشاره به تظاهرات و اغتشاشاتی که در برخی از شهرهای کشور رخ داد، اظهارداشت: تظاهرات و تجمعاتی در برخی از شهر ها به بهانه های اقتصادی در کشور بوجود آمد ولی در شعار های خود ابتدا مسائل اقتصادی را شعار می دادند اما بعد از آن شعار های معترضین سمت و سوی سیاسی به خود گرفت و دست به تخریب اموال عمومی زدند.

 

وی ادامه داد: اینها تمام عواملی بودند که از خارج کشور هدایت می شدند و کسانی هستند که ماهیت آنها با نظام جمهوری اسلامی معلوم است ؛ عربستان ، امریکا و سایر کشور های معاند از طریق ارسال پیام در فضای مجازی لیدری این تظاهرات را بر عهده داشتند چرا که قدرت منطقه ای ایران آنان را عصبانی کرده است و برای ایجاد خلل در نظم کشور دست به هر اقدامی می زنند .

 

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کسی منکر مسائل اقتصادی و معیشتی مردم در کشور نیست ولی اگر حرف یا اعتراضی است باید از طریق قانونی صورت پذیرد نه اینکه دست به تظاهرات و اغتشاش بزنند و اموال عمومی مردم را از بین ببرند و خسارت اقتصادی برای مردم ایجاد کنند.

 

خادمی با اشاره به افزایش قیمت برخی از اجناس و اقلام در کشور خاطر نشان کرد: مردم از افزایش قیمت برخی موارد از قبیل حامل های انرژی نگران بوده اند برای همین امر نمایندگان مجلس به افزایش ۵۰ درصدی قیمت حامل های انرژی در کشور رای منفی دادند و با این امر مخالفت کردند تا نظام اقتصادی مردم در ثبات و ارامش خود باقی بماند.

 

وی ادامه داد: بعد از مخالفت و رای منفی دراین باره نمایندگان طرح سهمیه بندی را به دولت پیشنهاد داده اند و همچنین موضوع افزایش کمتر از ۵۰ درصد یعنی ۱۰ تا ۲۰ درصدی را به دولت داده اند ؛ بنابراین احتمال اجرای راه حل دوم در کشور بیشتر است.

 

نماینده مردم ایذه همچنان در خصوص وضعیت شهرستان ایذه گفت: عده ای در یک دو روز گذشته در شهرستان ایذه دست به تظاهرات و تجمعات غیر قانونی زدند که این امر توسط نیروهای انتظامی در همان موقع جمع آوری شد و امروز هم مردم در امنیت کامل در شهر به امور خود مشغول هستند و هیچ نگرانی متوجه مردم کشور نیست.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x