تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ارتباط تروریست‌ها در جنوب غرب دمشق با دنیای خارج قطع شد/ هلاکت ۶ فرمانده بلندپایه جبهه النصره در قنیطره + نقشه میدانی

  • کد خبر : 206106
  • 13 آبان 1396 - 15:16
ارتباط تروریست‌ها در جنوب غرب دمشق با دنیای خارج قطع شد/ هلاکت ۶ فرمانده بلندپایه جبهه النصره در قنیطره + نقشه میدانی

پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته در نهایت نیروهای سوری با عقب راندن تروریست‌های جبهه النصره، موفق به بازپس‌گیری ارتفاع «الهره» شدند.

به گزارش «کمال مهر»روز گذشته دهها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره با پشتیبانی رژیم صهیونیستی حملات سنگینی را علیه مواضع نیروهای سوری در استان قنیطره انجام دادند و با اشغال چند منطقه توانستند محاصره همرزمان خود را در جنوب غرب استان دمشق بشکنند.

نیروهای هنگ جولان، دفاع ملی و ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین موفق شدند پیشروی های عناصر تروریستی جبهه النصره را در محورهای مختلف استان قنیطره متوقف کنند و عملیات بازپس گیری مناطق اشغال شده را در دستور کار قرار دهند.

عصر روز گذشته، نیروهای سوری در گام نخست توانستند  مناطق « قرص النفل و الوسیط» را از اشغال تروریست ها خارج کنند و در مرحله دوم  هم با تمام قدرت برای آزادسازی ارتفاع « الهره» وارد عمل شدند.

بامداد امروز، پس از درگیری های سنگین چند ساعته در نهایت نیروهای سوری با عقب راندن تروریست های جبهه النصره، موفق به بازپس گیری ارتفاع « الهره» شدند و یک بار دیگر ارتباط تروریست ها را در جنوب غرب استان دمشق با دنیای خارج ( استان قنیطره) قطع کردند.

یک منبع میدانی در استان قنیطره در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: نیروهای سوری تا حدود زیادی توانسته اند مواضع خود را در مناطق آزاد شده تثبیت کنند اما درگیری های پراکنده همچنان ادامه دارد.

این منبع میدانی افزود: با باز پس گیری تمام مناطق اشغال شده در استان قنیطره، تروریست ها دیگر امکان برقرای ارتباط با همرزمان تروریست خود را در جنوب غرب استان دمشق از دست داده اند و امنیت شهرک « الحضر » هم از محور غرب تامین شده است.

اما از محور جنوبی و حومه ارتفاع « حمریه» خبر می رسد، درگیری ها همچنان ادامه دارد و نیروهای سوری در تلاش هستند مناطق شمال شرق ارتفاع را به کنترل خود درآورند؛ در جریان درگیری ها تاکنون ۶۰ تن از تروریست های جبهه النصره کشته و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در لیست کشته شدگان گروه تروریستی جبهه النصره، نام های « صایل حسن العیط، فرمانده نظامی عملیات- ابوالمغیر الصینی، فرمانده میدانی جبهه النصره – ابوعبد القناص ، فرمانده یگان تک تیراندازان در منطقه – سیف ابواسحاق، مسئول ارشد گروه خط شکن و دو فرمانده میدانی دیگر دیده می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=206106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x