تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مُرده‌ای که از داخل قبر برای یک افسر پلیس پیام فرستاد!

  • کد خبر : 205858
  • 10 آبان 1396 - 17:35
مُرده‌ای که از داخل قبر برای یک افسر پلیس پیام فرستاد!

روح زنی که در یک تصادف عجیب و دلخراش کشته شده بود از مردی که برای نجاتش تلاش کرده بود، قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر» به نقل از دیلی استار، زنی که در یک تصادف عجیب و دلخراش و با کابل برق کشته شده بود، به طور معجزه‌آسایی به این دنیا بازگشت تا از کریس هالتون ۵۶ ساله که تلاش کرده بود او را نجات دهد، قدردانی کند.

هالتون مدعی شده است این زن که تاریخ دقیق مرگش فاش نشده است، دو ماه پس از کشته شدن در یک تصادف دلخراش با او سخن گفته و از او به سبب اینکه برای نجاتش تلاش کرده بسیار قدردانی کرده است.

این کارمند سابق بخش اطلاعات پلیس «ساسکس» انگلیس در این باره می‌گوید لحظاتی پیش از وقوع حادثه در حال رانندگی بوده است که پیش از رسیدن به یک پیچ، صدای جیغ وحشتناکی را می‎شنود و در همان زمان یک خودرو با سرعت بالا از کنارش عبور می‎‌کند تا جایی که نزدیک بود با خودوری این فرد برخورد کند.

پس از آن صدای تصادف شدیدی می‌آید. زمانی که هالتون به محل حادثه می‎رسد، کابل برق با ولتاژ ۱۰۰ هزار ولت بر روی جاده آویزان شده بود. در همین زمان زنی که ساکن یکی از خانه‌های اطراف بوده است برای یکی دیگر از افسران پلیسی که در محل حاضر شده بود فنجانی چای می‌آورد، اما ناگهان کابل برق دور گردنش می‎‌پیچد. هالتون به کمک این زن می‌شتابد و ۲۰ دقیقه برای نجات او تلاش می‌کند. اما تلاش‌های او به جایی نمی‌رسد و این زن در نهایت فوت می‌کند.

این افسر سابق پلیس ساسکس می‌گوید حادثه به قدری دلخراش بود که افراد حاضر در صحنه را به شدت تحت تأثیر قرار داده و اشک وی را درآورده بود. هالتون افزود دو ماه پس از این حادثه یکی از دوستانش که «واسطه» (فردی که مدعی است می‌تواند با روح افراد فوت شده ارتباط برقرار کند) است، به وی گفت روح یک زن با او تماس برقرار کرده است و می‌خواهد با این افسر پلیس سخن بگوید. این واسطه می‌افزاید: او (زن کشته شده) می‌گوید تو را در حال تلاش برای نجات جانش دیده است … او از اینکه تو تلاش کردی نجاتش بدهی بسیار قدردان توست و برگشته تا از تو سپاسگذاری کند. دوست هالتون گفت روح این خانم مسن همواره با او خواهد بود و راهنمایی‌اش خواهد کرد.

هالتون مدعی است از آن زمان تاکنون، هر وقت که شرایط برایش سخت می‌شود، حضور این زن را در کنار خودش احساس می‌کند. این افسر پلیس همچنین ادعا کرده است چندی پیش که در محل کارش از یک مظنون بازجویی می‌کرده، «صدایی» به او گفته است که این فرد بیگناه است. هالتون می‌گوید در نهایت موفق شده است بیگناهی آن مظنون را ثابت کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x