تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

عشقی که هیولای هالووین را به پسری دوست داشتی تبدیل کرد + تصاویر

  • کد خبر : 205022
  • 01 آبان 1396 - 1:04

عشق و محبت سرشار یک مادر به فرزندش، باعث شده است پس از گذشت ۱۰ سال، اهالی محل نگاه خود را نسبت به او تغییر دهند.

به گزارش «کمال مهر»؛  صورت خاص و غیر معمول یک پسر بچه در شهر استوک آن ترنت واقع در غرب انگلستان، باعث شده بود تا اهالی محل او را هیولای هالووین (پسر زشت) بنامند، بیماری نادر به نام سندرم Goldenhar syndrome، که منجر به اختلال کروموزمی در بدن پسر بچه شده و جلوی رشد طبیعی در گوش، چشم، سوراخ بینی و فک پایین او را گرفته است.

الیور حالا ۱۲ سال دارد و علاوه بر بیماری ژنتیکی،  اوتیسم و عدم توانایی کلامی نیز او را از صحبت کردن باز داشته، اما مادر کودک هرگز تسلیم شرایط نشده، او ۱۰ سال است که مداوای فرزندش را آغاز کرده و حتی از پزشکان خواسته تا پروتزهای مصنوعی برای صورت فرزندش بسازند.

برخورد مادر با فرزندش بسیار زیباست؛ عشق و محبت در رفتار مادر موج می‌زند . او در مورد کودکش می‌گوید: در دوران بارداری زمانی که متوجه شدم کودکم ناقص است بسیار ناراحت، عصبانی و خشمگین شدم، ، اما پس از مدتی با خودم گفتم چرا اینطور شده، او که گناهی ندارد، من چه کردم که باعث شدن تا فرزند من در این شرایط به دنیا بیاید.

کم کم متوجه شدم که من باید به فرزندم کمک کنم، ناجی زندگی او شوم و عاشقانه از او پرستاری کنم. اهالی محل ابتدا از فرندم وحشت داشتند، هیچ کس با او دوست نمی‌شد و از او کناره می‌گرفتند، اما به مرور و در اثر برخورد من با الیور نگاهشان به پسرم تغییر کرد، فرزندم دوست داشتنی و شگفت انگیز است، چشم آبی بزرگ و درخشانی دارد و لبخندش عجیب بر دل می‌نشیند.

حالا ۱۰ سال است که مادر الیور در حال نوشتن زندگی فرزندش است، او در تلاش است با ثبت تمامی اتفاقات و شرایط پیش آمده در کتابش، بتواند به افراد شبیه خود کمکی هر چند کوچک کند.

 

عشق مادر + تصاویر

عشق مادر + تصاویر

عشق مادر + تصاویر

عشق مادر + تصاویر

عشق مادر + تصاویر

عشق مادر + تصاویر

 

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x