تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

داور اعصاب بازیکنانمان را به هم ریخت/ شک نکنید مجوز لیگ قهرمانان آسیا را می‌گیریم

  • کد خبر : 204969
  • 30 مهر 1396 - 11:11

حمید منوچهری گفت: قسم می‌خورم هیچ کدام از ۲ پنالتی دیدار پرسپولیس و نفت درست نبود و عملکرد داور اعصاب بازیکنان ما را به هم ریخت.

داور اعصاب بازیکنانمان را به هم ریخت/ شک نکنید مجوز لیگ قهرمانان آسیا را می گیریمبه گزارش«کمال مهر»، حمید منوچهری درباره دیدار پرسپولیس و نفت تهران بیان کرد: بازی خوبی بود، اما متاسفانه داوری ضعیف عمل کرد. نمی‌خواهم درباره داوران حرف بزنم، زیرا زمانی که در راه آهن بودم چند بار این کار را انجام دادم و آن‌ها دلخور شدند.

او ادامه داد: قسم می‌خورم هیچ کدام از ۲ پنالتی بازی امشب درست نبود. نمی‌گویم داور ضعیف بود، اما فکر می‌کنم برای دیداری به اهمیت بازی پرسپولیس و نفت در جام حذفی انتخاب خوبی نبود.

منوچهری افزود: روند بازی نفت مقابل پرسپولیس خوب بود، اما متاسفانه قضاوت داور در این روند تاثیر گذاشت. اعصاب برخی بازیکنان ما از این عملکرد داور به هم ریخت.

سرپرست تیم نفت تهران درمورد وضعیت مالکیتی این باشگاه تصریح کرد: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال یک ماه برای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان به ما فرصت داده اند و مطمئن باشید این مجوز را می‌گیریم.

منوچهری درباره سورپرایز مسئولان باشگاه نفت برای دیدار با استقلال بیان کرد: سورپرایز خاصی نداریم، اما بازیکنانمان تمریناتشان را به بهترین شکل انجام می‌دهند. امیدوارم جهانیان تا زمان دیدار با استقلال بخش دیگری از مبلغ قرارداد آن‌ها را پرداخت کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=204969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x