تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آسانسور دست دختر ۸ ساله را قطع کرد + تصویر

  • کد خبر : 204036
  • 22 مهر 1396 - 16:42

در حادثه هولناکی که در آسانسور اتفاق افتاد دست دختربچه ۸ ساله هندی قطع شد.

به گزارش «کمال مهر»؛ حرکت ناگهانی یک آسانسور  در منطقه ” پارل ” در بمبئی هندحادثه ساز شد. ” یک از دست های ” آرچانا تال ”  ۸ ساله، طی حادثه هولناک توسط آسانسور قطع شد. گفته می شود این حادثه زمانی رخ داد که کفش این دختر در داخل شکاف بین آسانسور و کف آپارتمان گیر کرد و هنگامی که وی قصد داشت تا کفشش را از داخل شکاف خارج نماید، ناگهان آسانسور شروع به حرکت کرد.

آسانسور ناایمن، دست دختر 8 ساله را قطع کرد + تصاویر

آرچانا، دختر شجاع هندی برای اینکه مادرش را در جریان این اتفاق هولناک قرار دهد حدود ۱ مایل دوید. در حالی که او خونریزی شدیدی داشت، موفق شد خود را به درب منزلشان رسانده و مادرش را مطلع نماید. بلافاصله آرچانا توسط مادرش مینا و چند نفر از اقوامش به بیمارستان دولتی کی .ای .ام در شهر ” کاسارواداوالی” منتقل گردید. پزشکان پس از معاینه این دختر، اعلام کردند که وی متاسفانه یک دستش را از دست داده است.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز حرکت ناگهانی یک آسانسور ناایمن در یکی بیمارستان های اسپانیا جان یک مادر جوان را گرفت. پرستار بیمارستان بعد از زایمان این زن، در حالی که قصد داشت وی را با استفاده از برانکارد به طبقه دوم منتقل کند این حادثه هولناک رخ داد. در اثر حرکت ناگهانی آسانسور ناایمن، این زن جانش را از دست داد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=204036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x