تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حقیقت ماجرای شب نشینی پرسپولیسی‌ها در امارات لو رفت/ پول اهدایی یک هوادار چگونه در پرسپولیس تقسیم شد؟

  • کد خبر : 203432
  • 16 مهر 1396 - 16:43
حقیقت ماجرای شب نشینی پرسپولیسی‌ها در امارات لو رفت/ پول اهدایی یک هوادار چگونه در پرسپولیس تقسیم شد؟

شایعات شب نشینی پرسپولیسی ها در امارات وارد فاز جدیدی شد.

 به گزارش گروه ورزش«کمال مهر»، محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعات شب نشینی بازیکنان در امارات داستان را وارد فاز تازه‌ای کرد.

ترکاشوند جشن در امارات را تکذیب نکرد، اما به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من در امارات زندگی می‌کنم و قبل از بازی با الهلال برای فرزندم جشن تولد گرفتم، اما در این مراسم هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس حضور نداشتند.

او ادامه داد: گفتند که حراست وزارت ورزش قرار است به این پرونده ورود کند، بنده در این باره هیچ مشکلی ندارم و هر مقامی بخواهد در این باره تحقیق کند من پاسخگو هستم.

ترکاشوند در مورد قلیان کشیدن بازیکنان نیز افزود: برانکو ۵ روز به بازیکنان استراحت داده بود و برخی بازیکنان با خانواده در امارات حضور داشتند و در اختیار خودشان بودند و برانکو خودش برای ماندن در امارات به بازیکنان اجازه داده بود، اما در مورد قلیادن کشیدن بنده نمی‌توانم نظر بدهم، چون بازیکنان این ۵ روز را در سفر شخصی بوده اند و این موضوع مربوط به بعد از بازی با الهلال بوده است.

ترکاشوند در مورد پاداش ۸۵ میلیون تومانی به کارمندان گفت: یک هوادار بعد از پیروزی مقابل الاهلی قصد داشت وارد رختکن بشود و پول را مستقیم به بازیکنان بدهد، اما طاهری این اجازه را نداد و ما این پول را خودمان بین بازیکنان تقسیم کردیم و رسید را هم به آن هوادار دادیم.

وی ادامه داد: آقایان منظورشان از کارمندان پرسپولیس احتمالا من خمارلو و رضایی هستیم که خوشبختانه ما پولی دریافت نکردیم.

ترکاشوند در مورد بسته شدن پرونده ژوزه مانوئل پرتغالی گرفت: فشار زیادی به باشگاه برای این پرونده وارد شد و توانستیم با کمک حامی مالی این پول را پرداخت کنیم، اما نقدینگی ما صفر است و از وزارت ورزش و هیئت دولت تقاضا داریم  در این برهه حساس به ماکمک کنند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x