تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

هدف فرهاد مجیدی؛صندلی مدیریت به جای نیمکت استقلال

  • کد خبر : 203258
  • 14 مهر 1396 - 21:19

شنیده می شود فرهاد مجیدی صندلی مدیریت باشگاه استقلال را هدف خود قرار داده است.

صندلی مدیریت به جای نیمکت استقلال هدف فرهاد مجیدیبه گزارش  گروه ورزش «کمال مهر» با توجه به انتخاب دستیاران جدید وینفرد شفر توسط اعضاى کمیته فنى عملا حضور فرهاد مجیدى روى نیمکت استقلال منتفى شد و حتى درباره این مسئله هم افتخارىمدیر عامل باشگاه استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد از ابتدا بحث حضورمجیدى در استقلال نبوده است.

اما به هر ترتیب چالش هایى که میان افتخارى و مجیدى وجود دارد باعث نمى شود تا بازیکن پیشین آبى ها مانع ورود او به استقلال شود.

درست است که مجیدى نتوانست به عنوان دستیار شفر روى نیمکت آبى ها حضور داشته باشد اما طبق اعلام برخى منابع آگاه به احتمال زیاد مجیدى با سمتى دیگر وارد باشگاه استقلال خواهد شد و بعید نیست او به یکى از مدیران باشگاه استقلال تبدیل شود.

به هر ترتیب بحث حضور مجیدى همچنان در باشگاه استقلال داغ است و طبق اعلام یکى از مدیران فعلى استقلال، در آینده اى نزدیک این فرد به طور حتم در باشگاه مسئولیت خواهد داشت.

با وجود این باید دید در نهایت بحث جدایى افتخارى از استقلال و ورود مجیدى به کجا ختم مى شود .شاید همه بر این باور هستند که با رفتن افتخارى ،مجیدى به راحتى مى تواند یکى از سمت هاى مدیریتى را تصاحب کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x