تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

رئیس موساد: ایران هدف اولیه ماست/ این کشور هیچ وقت تا این حد به مرز‌های اسرائیل نزدیک نبوده است

  • کد خبر : 202948
  • 12 مهر 1396 - 9:39

یوسی کوهن در سخنانی در مقر موساد، ایران را هدف اولیه و اصلی این سازمان جاسوسی دانست.

رئیس موساد: ایران هدف اولیه ماست/ این کشور هیچ وقت تا این حد به مرز‌های اسرائیل نزدیک نبوده استبه گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر» به نقل از روزنامه جروزالم پست، یوسی کوهن، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، گفت: ایران هدف اولیه و اصلی ماست.

او در سخنانی در مقر موساد در کنار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در اظهاراتی بی‌اساس گفت: «اهداف موساد مشخص است؛ ایران همچنان آرمان خود را درباره دستیابی به توانمندی‌های هسته‌ای قابل توجه حفظ کرده است تا به توانمندی‌های هسته‌ای نظامی دست یابد.»

رئیس موساد در اظهارات گزاف افزود: «ایران به هدایت تجاوزکارانه نیرو‌های عملیاتی و نظامی در خاورمیانه ادامه داده و هیچ وقت تا این حد به مرز‌های اسرائیل در لبنان و سوریه نزدیک نبوده است، تهران از حزب‌الله لبنان و حماس حمایت کرده و به انتقال سلاح‌های هوشمند پیشرفته به سازمان‌های تروریستی در منطقه ادامه می‌دهد.»

کوهن در ادامه مدعی شد: افزون بر ایران، دولت اسلامی (گروه تروریستی داعش) هر روز در تلاش برای صدمه زدن به ما و دوستانمان در سراسر جهان است.

او اذعان کرد: موساد هر ساله صد‌ها و هزاران اقدام را در قلب کشور‌های دشمن و هدف انجام می‌دهد که برخی از آن‌ها پیچیده و جسورانه است. این سازمان توانمندی منحصر به فردی برای اقدام در هسته اصلی اهداف، نفوذ به مکان‌های خطرناک و تحت محافظت شدید و بازگشت با دستاوردی تعیین کننده دارد.

یوسی کوهن در ادامه، موساد را «رابطی در زنجیره زندگی مردم اسرائیل» توصیف کرده و صهیونیست‌های اشغالگر را مردمی باستانی خواند که تلاش می‌کنند الگویی برای خود و جهان باشند!

نتانیاهو نیز در این مراسم از ابتکار و جسارت این سازمان جاسوسی در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=202948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x