تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تغییر رفتار ناگهانی و شوک برانگیز کی روش

  • کد خبر : 203053
  • 12 مهر 1396 - 18:08

کارلوس کی روش اگر در مربیگری از افراد خاص محسوب می شود در اخلاق نیز با دیگران متفاوت است.

تغییر رفتار ناگهانی و شوک برانگیز کی روشبه گزارش گروه ورزشی «کمال مهر»،  کارلوس کی روش در روزهای اخیر کمی متفاوت شده است برای این ادعا دلیلی هم داریم.

نفر اول تیم ملی فوتبال در روز های اخیر پیگیر وضعیت طارمی است و نیم نگاهی هم به وضعیت پرسپولیس دارد.

کی روش شرایط برانکو را برای بازی با الهلال درک می کند.کارلوس این روزها هوای بعضی بازیکنان را دارد و با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی دعوتشان می کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال این روزها بیشتر از هر زمان خنده بر لب دارد.دیدگاه کی روش این روزها مثبت است و فقط به آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی و کسب رکوردی دیگر فکرمی کند.ملاحظات این روز های کی روش در مورد برخی مسائل او را دوست داشتنی تر می کند.

اما دلایل تغییر رفتار ناگهانی کی روش چیست؟

کی روش وقتی با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد موفقیتش در ایران تکمیل شده بود اما کی روش مرد رکورد هاست و دنبال این است که همیشه نفر اول باشد.

اگر دوران دستیاری فرگوسن را از زندگی کی روش حذف کنیم شاید او هیچوقت به دوم بودن فکر نکرده است.

چه بسا دستیار فرگوسن بودن در منچستریونایتد هم خودش اول بودن است.

کی روش تصمیم گرفت دوباره ایران را به جام جهانی ببرد و این کار را با ثبت رکورد های جالب که در دنیای فوتبال بی نظیر بود به ثبت رساند و ملی پوشان ایران برای دومین بار متوالی بدون حتی یک باخت به جام جهانی روسیه راه یافتند تا کی روش باز هم اول باشد.

اما در دورانی که هنوز صعود ایران به جام جهانی قطعی نشده بود یک احساس ترس از شکست و این که صندلی تیم ملی فوتبال ایران را از دست بدهد باعث شد کی روش کمی پرخاشگر باشد.

کی روش شاید یادش رفته بود که ایران با دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس متفاوت است و سرمربی در تیم های ایرانی سخت جابجا می شود مگر اینکه راهی برای ماندن نباشد.

کی روش بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی مطمئن شد که برای دومین بار در جام جهانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را به عهده خواهد داشت.

این موضوع باعث شد در روز های اخیر رفتار مناسبی از کی روش ببینیم و به نوعی درصد مهربانی کی روش از پرخاشگری اش بیشتر باشد.

اما روی دیگر سکه نشان می دهد دلیل رفتار کی روش در روز های اخیر و حس تعامل او با شرایط موجود دلیل دیگری دارد.

کی روش در چند سال اخیر بارها در مورد کاستی های فوتبال ایران حرف زد و شرایط موجود را نامناسب خواند اما نتیجه ای عایدش نشد و در آخرین سال حضورش در تیم ملی فوتبال ایران می خواهد با خاطره خوش اینجا را ترک کند و چهره مناسبی از او در تاریخ ورزشی ایران نقش ببندد.

در فرهنگ ما ایرانی ها ضرب المثل های زیادی است که در موارد مختلف مصداق دارد و گاهی یک ضرب المثل ایرانی می تواند از اطاله کلام در مورد یک موضوع جلوگیری کند و حکم اکسیری را دارد که با چند کلمه کار یک کتاب را برای تفهیم به مخاطب می کند.

کی روش زبانش مو در آورد آنقدر از کاستی های فوتبال گفت و تاثیری نداشت و اکنون بر طبل بی عاری می زند، میخندد و فردا روز هم از ایران می رود و ما می مانیم یک لبخند و یک مشت خاطرات و چند سال بعد به این می رسیم که کی روش خوب بود چنان بود و چنین بود.

دلیل مهربانی کی روش هم شاید همین باشد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x