تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

عکس عجیبی که زن جوان در یک باغ گرفت

  • کد خبر : 202672
  • 10 مهر 1396 - 10:35

این زن قصد داشت از دختر خردسال خود که در مقابل یک بالن ایستاده بود عکس بگیرد که با دیدن یک موجود عجیب که شکل آن در بالن منعکس شده بود شوکه شد.

به گزارش«کمال مهر؛ هنگامی که یک مادر جوان اهل منطقه ” ساسکس غربی ” انگلیس تصمیم گرفت تا از دختر خردسالش در یک باغ  چند عکس بگیرد  نمی دانست  با چه ماجرای عجیبی روبرو خواهد شد.  ” آلیس باد ” بعد از گرفتن عکس ها در حالی که مشغول دیدن آنها بود ناگهان دو موجود عجیبی را دید که تصویر  آنها در بالنی که پشت سرش دخترش قرار داشت در زیر نور آفتاب منعکس شده بود. بنا به ادعای آلیس ۲۴ ساله که یک پرستار است این تصویر عجیب در واقع مادربزرگش بود که پیش از تولد او از دنیا رفته بود.

عکس عجیبی که زن جوان در یک باغ گرفت + تصاویر

بنا به گفته  آلیس  او  زمانی که تنها ۲ سال داشت به پدر و مادرش گفته بود کسی که قد بلندی دارد هر روز برای بازی با او به باغ می آید. این اتفاق به مدت ۱۸ ماه هر روز برایم رخ می داد. من متوجه آن نشدم اما وقتی که زوم کردم آن را دیدم. ابتدا خیال کردم شاید از اعضای فامیل باشند که در پشت سر من در باغ حضور داشتند اما اینطور نبود. قدش بسیار بلند بود. پدر و مادرم بعد از من و دقیقا چند لحظه بعد از همان نقطه چند عکس گرفتند اما در عکس آنها چنین چیزی دیده نمی شد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=202672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x