تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

شرط عجیب فاتح تریم برای حضور در استقلال

  • کد خبر : 202512
  • 05 مهر 1396 - 14:07

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد: فاتح تریم برای حضور در استقلال همان ابتدا ۲,۵ میلیون یورو را به صورت نقد می‌خواهد.

شرط عجیب فاتح تریم برای حضور در استقلالبه گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»فاتح تریم یکی از گزینه‌هایی است که مسئولان باشگاه استقلال درصدد آوردن وی به این تیم هستند و البته در کنار وی گزینه‌های دیگری مطرح شده است.

بیژن طاهری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص اینکه نام فاتح تریم در کنار نفراتی چون فرانک‌ریکارد و الکساندر نوری برای حضور در استقلال مطرح شده است، گفت: بعد از نشست اعضای کمیته فنی اخباری را خواندم که واقعاً وجود خارجی نداشت اسامی عجیب و غریبی برای حضور در استقلال مطرح شده بود که خودمان هم تعجب کرده بودیم. آن روز که به جلسه کمیته فنی رفتیم فقط رزومه چند مربی را در اختیار ما قرار دادند که آنها را بررسی کنیم ولی شما می‌دانید مربی مثل فاتح تریم به سادگی به استقلال نمی‌آید.

وی افزود: این مربی سالی ۵ میلیون یورو برای حضور در ایران درخواست کرده و اعلام کرده ۲,۵ میلیون یورو را ابتدای ورود از باشگاه می خواهد. معلوم است که او به استقلال نمی‌آید. تریم یک مربی بسیار بزرگ است ولی بعید است با این امکانات بتواند به استقلال بیاید. شما دقت کنید تیم ما برای تمرین کردن در ورزشگاه آزادی باید ابتدا منتظر باشد تا یک تیم دیگر تمرینش تمام شود و سپس کار تاکتیکی تیم ما آغاز شود حالا تصور کنید تریم بیاید و این شرایط را ببیند. آیا به نظر شما این کار حرفه‌ای است؟

طاهری تأکید کرد: ما باید مربی‌ای انتخاب کنیم که به شرایط باشگاه استقلال بخورد و بتواند با امکانات باشگاه ما کنار بیاید.

منبع:۱۱نیوز

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=202512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x