تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بازگشت مجدد اومانیا به فوتبال ایران + مصاحبه

  • کد خبر : 201716
  • 31 شهریور 1396 - 12:42
بازگشت مجدد اومانیا به فوتبال ایران + مصاحبه

مدافع کاستاریکایی سابق تیم پرسپولیس دوباره به فوتبال ایران بازگشت و به پارس جنوبی ملحق شد.

 

به گزارشگروه ورزشی «کمال مهر»؛ مایکل اومانیا کورالس، متولد ۱۶ ژوئیهٔ ۱۹۸۲ ‏(۳۶سال) در سانتا آنای کاستاریکاست , قد این بازیکن ۱ متر و ۸۳ سانتی متر و پست تخصصی اودفاع وسط است.

اومانیا سابقه بازی در تیم‌های مونیسیپال لیبریای کاستاریکا – چیواس و لس آنجلس گلکسی آمریکا – کامونیکاسیونس هندوراس و دیپورتیوو ساپریسای کاستاریکا را دارد و افتخار باشگاهی قابل ذکر اومانیا نیز قهرمانی با تیم دیپورتیوو ساپریسا در سال ۲۰۱۳ در لیگ برتر کاستاریکاست.

اومانیا در رده باشگاهی ۱۶ گل و در رده ملی نیز یک گل به ثمر رسانده است. او از سال ۲۰۰۴ عضو تیم ملی کاستاریکاست و تا کنون ۱۰۲ بار با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفته است.

نمایش استثنایی کاستاریکا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سبب مشهورشدن بازیکنان این تیم  و سبب شد تا بازیکنان این تیم راهی تیم‌های اروپایی شوند و اومانیا نیز به پرسپولیس پیوست.

پس از ۲ سال عضویت اومانیا در پرسپولیس و انجام ۴۶ بازی برای این تیم، مدافع قدبلند کاستاریکایی از جمع سرخ پوشان جدا و راهی لیبریا شد، اما حال پس از دوری ۲ ساله مایکل از فوتبال ایران، او دوباره به کشورمان بازگشت و به پارس جنوبی ملحق شد.

 

 

بر همین اساس گفت و گویی کردیم با اومانیا، مدافع باتجربه پارس جنوبی جم

او درباره حضور دوباره اش به فوتبال ایران گفت: از برگشتن به ایران خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم خاطرات خوبی را اینجا تجربه کنم. اینجا محیط خوبی دارد و از برگشتن به این کشور خوشحال هستم. پیشنهادت خوبی از دیگر باشگاه‌ها داشتم اما تصمیم گرفتم به پارس جنوبیبپیوندم و امیدوارم تجربه خوبی بدست آورم.

اومانیا در مورد بازی گذشته تیمش مقابل استقلال نیز بیان کرد: بازی بسیار خوبی داشتیم و توانستیم از سد استقلال بگذریم. تیم ما با بازیکنان جوان و با تجربه خوب بازی کرد و امیدوارم با ادامه همین روند افتخارات زیادی را برای مردم جم کسب کنیم. هم استقلال هم تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و بسیار خوشحالم که توانستیم استقلال را شکست دهیم.

مدافع پارس جنوبی افزود: پیشنهادهای خوب دیگری نیز از برخی باشگاه‌ها داشتم اما تصمیم گرفتم به پارس جنوبی بپیوندم و امیدوارم در این تیم افتخارات زیادی را کسب کنم. در پرسپولیس هم شرایط خوبی داشتم اما مشکلاتی بوجود آمد که مجبور شدم از این تیم جدا شوم و الان خوشحال هستم که در جم فوتبال بازی می کنم.

او درباره سرمربی پارس جنوبی هم خاطرنشان کرد: مهدی تارتار مربی بسیار خوبی است و می‌تواند با پارس جنوبی قهرمان شود، امیدوارم اولین قهرمانی خود را در لیگ ایران و همراه با مهدی تارتار تجربه کنم.

اومانیا در پایان گفت: با آلویس نانگ رابطه خوبی دارم چون او می‌تواند اسپانیایی صحبت کند و می توانیم با هم درباره فوتبال حرف بزنیم. هدفم این است که بهترین بازی و عملکردم را برای پارس جنوبی به نمایش بگذارم و بتوانم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=201716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x