تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

قابلیت مخفی توئیتر ؛ ارسال توئیت‌های طولانی بیش از ۱۴۰ حرف + عکس

  • کد خبر : 201039
  • 22 شهریور 1396 - 8:05

به تازگی قابلیت جدیدی به نرم افزار توئیتر افزوده شده است که کاربران می‌توانند پیام های طولانی را در قالب توئیت های متصل به هم ارسال کنند.

قابلیت مخفی توئیتر ؛ ارسال توئیت‌های طولانی بیش از 140 حرف + عکسبه گزارش«کمال مهر»؛ صفحات اجتماعی امروزه، نقش تاثیرگذاری در زندگی انسان‌ها دارند. یکی از معروف‌ترین صفحات اجتماعی توئیتر است که سالانه میلیون ها کاربر به این صفحه اجتماعی جذب می‌شوند.

به تازگی یک قابلیت پنهان در نرم افزار اندروید این پیام‌رسان قرار داده شده است اما هنوز توئیتر از این قابلیت صحبتی نکرده و تبلیغی درباره آن انجام نداده است.

این قابلیت جدید، ارسال چند توئیت همزمان با یکدیگر است. همانطور که اطلاع دارید کاربران توئیتر در هر توئیت قادرند تنها تعداد حروف محدودی را ارسال کنند. این موضوع مشکلی برای کاربران توئیتر محسوب می‌شد زیرا آنها نمی‌توانستند مطالب طولانی خود را در قالب یک توئیت ارسال کنند و باید آن را در چند توئیت پشت هم ارسال می‌کردند.

اما با قابلیت جدید نرم افزار توئیتر، کاربران می‌توانند مطالب خود را در قالب چند توئیت متصل به هم ارسال نمایند و دیگر نگران افزایش حرف بیش از ۱۴۰ تا نباشند.

در ادامه تصویری از قابلیت جدید توئیتر را مشاهده می‌کنید :

 

قابلیت مخفی توئیتر ؛ ارسال توئیت‌های طولانی بیش از 140 حرف + عکس

قابلیت مخفی توئیتر ؛ ارسال توئیت‌های طولانی بیش از 140 حرف + عکس

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=201039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x