تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

مسابقه‌ای عجیب که کرانچی به راه انداخته است + تصاویر

  • کد خبر : 199932
  • 11 شهریور 1396 - 14:07

بنا به اعتقاد تولیدکنندگان این اسنک، هر دانه این خوراکی پرطرفدار، می‌تواند یک شاهکار هنری باشد؛ اعتقادی که حالا انگیزه‌ای برای برگزاری مسابقه‌ای با همین مضمون شده است.

به گزارش«کمال مهر»؛ خوراکی‌ و تنقلات از دیرباز علاقمندان مخصوص به خود را داشته است.  خوردنی‌هایی سرگرم کننده‌ که به گفته متخصصان تغذیه، مضراتی بسیار برای افراد مختلف به همراه دارد.

در این میان، کارخانه‌های تولید این محصولات، اما همچنان به دنبال جذب مشتری بیشترند و با روش‌های تبلیغاتی جدید، مشتریان خود را حفظ می‌کنند.

به تازگی کارخانه تولیدی اسنک  کرانچی، در مسابقه بزرگی از مشتریانش خواسته تا در حین هنگام کرانچی خوردن، اگر به شکلی عجیب و غریب برخوردند، آن را برای آنها ارسال کنند تا در صورت انتخاب شدن نه تنها برنده ۵۰ هزار دلار شوند، بلکه کرانچی خود را در موزه‌ی چیتو میدان تایمز نیویروک در معرض دید عموم قرار دهند.

ایده‌ای که اولین بار توسط عکس‌های ارسالی مصرف کنندگان از کرانچی‌های جالبی که در بسته‌های خریداری شده خود کشف کرده بودند گرفته شد. چندی پیش نیز، یک کرانچی جالب که شباهت بسیار زیادی با یک گوریل داشت در ebay به قیمت ۱۰۰ هزار دلار فروخته شد

گفتنی است؛ میدان تایمز یک تقاطع شلوغ از هنر و تجارت، همراه با تابلوهای تبلیغاتی فراوان است که برای جلب توجه بینندگان با هم رقابت می کنند.

مسابقه‌ای عجیب که کرانچی به راه انداخت + تصاویر

مسابقه‌ای عجیب که کرانچی به راه انداخت + تصاویر

مسابقه‌ای عجیب که کرانچی به راه انداخت + تصاویر

مسابقه‌ای عجیب که کرانچی به راه انداخت + تصاویر

 

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x