تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

از حذف احسان علیخانی از دنیای اجرا تا مقایسه گلزار و آقای رئیس‌جمهور!

  • کد خبر : 199896
  • 11 شهریور 1396 - 13:09
از حذف احسان علیخانی از دنیای اجرا تا مقایسه گلزار و آقای رئیس‌جمهور!

میلاد کی‌مرام گفت: محمدرضا گلزار با نظر مردم سوپراستار شده؛ همان‌طور که رئیس‌جمهور ما با رأی مردم انتخاب شده است.

به گزارش  گروه فرهنگی «کمال مهر»؛ روز گذشتهمیلاد کی‌مرام مهمان برنامه «من و شما» به تهیه‌کنندگی هادی قندی و پاسخگوی سوالات آرش ظلی‌پور بود.

در ابتدای این گفت‌وگو صحبت از گذشته و سخت‌کوشی‌ کی مرام شد. همچنین عنوان شد مرگ خواهر نانتی این بازیگر چه تغییراتی در زندگی‌اش به وجود آورده است. او در این باره اشاره کرد که دیگر با جهان مشکلی ندارد و بحران سی‌سالگی را رد و این اتفاقات او را خیلی بزرگ کرده است.

وی همچنین از زیرآب‌زنی های سینمایی گفت و اشاره داشت که برای فیلم جدیدابراهیم حاتمی‌کیا چندین جلسه با این کارگردان مراوده داشته و تست گریم هم شده؛ اما به ناگاه بابک حمیدیان جای او را گرفته است. این اتفاق درباره فیلم جدید محمدعلی باشه آهنگر نیز تکرار شده است!

 

ظلی‌پور: احسان علیخانی را حدف می‌کنم

در بخشی از برنامه کی مرام از مجری پرسید: اگر از میان مجریانی نظیر فرزاد حسنی، احسان علیخانی، رضا رشیدپور و علی ضیا بتوانی یک نفر را برای همیشه حذف کنی، او کیست؟ ظلی پور گفت: احسان علیخانی را حذف می‌کنم؛ چون او این قدر استعداد دارد که در هرکاری می‌تواند بدرخشد و مدیوم برایش خیلی مهم نیست.

 

کنایه تند کی‌مرام به نحوه داوری در جشنواره‌ها

ظلی‌پور هم در ادامه از کی مرام خواست به این سوْال پاسخ دهد که اگر داور جشنواره فیلم فجر بشود، از میان خسرو شکیبایی، عزت الله انتظامی، شهاب حسینی، نوید محمدزاده و پرویز پرستویی به چه کسی سیمرغ می‌دهد؟ کی مرام با لحنی طنز کنایه تندی به داوری در جشنواره زد و به همه بازیگران نام‌برده با عناوین مختلف جایزه داد و در انتها گفت: چه اشکالی داره داورم، دوست دارم!

 

کی مرام: دوست داشتم جای پیمان معادی باشم

در بخش عکس‌های برنامه «من و شما» با نمایش تصویر امیر جدیدی این سوال از کی مرام پرسیده شد که از میان بازیگران موفق هم نسل خود (نوید محمدزاده، مهرداد صدیقیان، امیر جدیدی) به کدامیک حسودی می‌کند. او در پاسخ گفت: من از خوشحالی‌شان خوشحال می‌شوم و اگر نقدی هم داشته باشم به آنها می‌گویم، اما حسودی هرگز!

وی در پاسخ به این سوْال که یعنی دوست نداشتی جای نوید محمدزاده در «ابد و یک روز» باشی، عنوان کرد: نه دوست داشتم جای پیمان معادی باشم؛ چون نوید محمدزاده خودش بهترین بازی را ارائه داده که تا سال‌ها بعد هم بهترین بازی‌اش است. البته که فیزیک من هم اصلاً به این نقش نمی‌خورد، با این وضع هر روز باشگاه رفتن!

 

مقایسه گلزار و دکتر روحانی!

کی‌مرام با دیدن عکس گلزار و سوْال ظلی‌پور درباره حمایتش از این بازیگر در زمان اکران «خشکسالی و دروغ» گفت: به هرحال نظر ما تغییری در سوپراستار بودن گلزار به وجود نمی‌آورد. گلزار با رأی و نظر مردم سوپراستار شده؛ همان طور که دکتر روحانی با رأی مردم انتخاب شده، حتی اگر خیلی ها دوست نداشته باشند.

گفتنی است؛ برنامه من و شما هر هفته با اجرای آرش ظلی‌پور و تهیه‌کنندگی هادی قندی از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x