تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

انتخاب شهردار بی رزومه هشتگرد به راحتی آب خوردن!/ بهمنی لابی کرد، پسرش شهردار شد

  • کد خبر : 199145
  • 04 شهریور 1396 - 13:47
انتخاب شهردار بی رزومه هشتگرد به راحتی آب خوردن!/ بهمنی لابی کرد، پسرش شهردار شد

یک عضو شورای شهر هشتگرد از برگزاری جلسه خصوصی محمود بهمنی با ۴ تن از اعضای شورای این شهر در یک باغ خصوصی جهت انتخاب “امیر بهمنی” به عنوان شهردار شهر هشتگرد خبر داد.

به گزارش گروه استانی «کمال مهر»؛ماشالله قدیمی عضو شورای شهر هشتگرد در گفت و  گو با “تیتر یک“، در خصوص انتخاب شهردار هشتگرد افزود: امیر بهمنی فرزند محمود بهمنی، رییس بانک مرکزی دولت دهم، همانند افراد دیگر کاندیدای پست شهرداری بود اما در همان مرحله  اول به دلیل عدم صلاحیت، سابقه مسئولیتی و رزومه کافی حذف شد.

عضو شورای شهر هشتگرد با بیان اینکه لابی گسترده و فشار از طرف آقای بهمنی برای انتخاب فرزند ایشان به عنوان شهردار هشتگرد اتفاق افتاده است، گفت: ۴ تن از اعضای شورا ساعت ۲ بامداد چهارشنبه یکم شهریور، به دعوت آقای بهمنی در یک باغ تشکیل جلسه می دهند و آنجا تصمیم می گیرند امیر بهمنی را به عنوان شهردار هشتگرد معرفی کنند.

قدیمی در ادامه با بیان اینکه امیر بهمنی پیش تر دارای هیچ سابقه مسئولیتی نبوده است، عنوان کرد: چند وقت قبل آقای محمود بهمنی من را به دفتر خود دعوت کرد و بنده نیز رفتم و آنجا از من خواست به شهردار شدن فرزند وی کمک کنم که هم آنجا هم به وی هشدار دادم که این کار نه به صلاح شما و نه به صلاح شهر هشتگرد است، اما ایشان نپذیرفتند.

عضو شورای شهر هشتگرد افزود: یکی از آن ۴ عضو حاضر در جلسه خصوصی بامداد چهارشنبه به من گفت”آقای بهمنی به وی یادآور شده است که” شما در قضیه تایید صلاحیت خود به من مدیون هستید  پس با رای به پسرم از زیر این دین خارج شوید” و من هم به اجبار، قبول کردم “.

قدیمی در پایان با اشاره به دیگر کاندیدا های پست شهرداری گفت: در ثبت نام اولیه درخواست ۱۸ نفر ثبت و در مرحله بررسی تنها ۸ نفر انتخاب شدند. در مرحله نهایی از میان آنها، ۳ نفر برای احراز پست شهرداری هشتگرد معرفی شدند که صلاحیت آقای امیر بهمنی در همان بررسی اولیه رد شد.

لازم بذکر است ماشاالله قدیمی،  ۴ دوره رای اول شورای شهر هشتگرد را بدست آورده است.
گفتنی است مسئول برگزاری جلسه مورد اشاره ۴ عضور شورای شهر هشتگرد با محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس که بامداد چهارشنبه برگزار شده است، شخصی به نام ص.پ و محل برگزاری این جلسه باغی متعلق به ع.ج می باشد.

تیتریک“، آماده دریافت نظرات در خصوص این پرونده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x