تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شغل جدید جاسوس زیبای روس‌ها پس از آزادی!

  • کد خبر : 198867
  • 31 مرداد 1396 - 17:12

در تازه ترین ابتکار تجارى و تبلیغاتى این زن جوان مو قرمز که از او با نام زیبای آتشین یاد می‌کنند!، وی نرم افزار تازه ای را براى مشترکان «آى فون» iPhone به بازار عرضه کرده است که «پوکر با آنا چپمن» نام دارد.

مجموعه : مطالب خواندنی و جالب
شغل جدید جاسوس زیبای روس‌ها پس از آزادی!
با استفاده از این نرم افزار خانم چپمن مشتاقان و علاقمندان خود را به بازى پوکر تشویق مى کند.
مسئولان شرکت سازنده نرم افزارهایى که روى شبکه اپل کار مى کنند مى گویند آنا چپمن از طرفداران پر و پا قرص محصولات اپل است. او از مدتها پیش از آى فون iPhone و مک Mac استفاده مى کرده و اخیرا با آى پد iPad نیز کار مى کند.
یکى دیگر از کارهاى تجارى و تبلیغاتى آنا چپمن در هفته هاى اخیر عکس هاى نیمه برهنه او روى جلد نسخه روسى مجله ماکسیم (Maxim ) بود.
آنا چپمن که چند ماه پیش پس از بازداشت توسط اداره های امنیتى آمریکا به جاسوسى براى روسیه اعتراف کرد نه تنها از قبل شهرت خود درآمد هنگفتى به دست آورده بلکه در روزهاى اخیر از سوى دیمیترى مدودف رییس جمهور روسیه بالاترین نشان افتخار دولت روسیه را دریافت کرده است.
شغل جدید جاسوس زیبای روس‌ها پس از آزادی!
رییس جمهور روسیه به تمام ۹ نفرى که جزو حلقه جاسوسى روسیه در آمریکا بودند نشان افتخار مهمى را اهدا کرده است . تمام این ۹ نفر و از جمله آنا چپمن سالها با هویت جعلى در آمریکا سکونت داشتند.
از میان این افراد آنا چپمن به خاطر استفاده از جذابیت هاى زنانه خود به شهرت فراوانى رسیده و برخلاف سایر جاسوسان بازداشت شده که به روسیه پس فرستاده شده اند قصد ندارد بى سرو صدا زندگى کند.
خانم چپمن از زمان بازگشت به روسیه غیر از ظاهر شدن بر جلد مجله ماکسیم،  در مراسم به فضا فرستادن یک موشک در قزاقستان شرکت کرده و اکنون جزو مشاوران یک بانک روسى است که دفتر آن در مسکو است.
آنا چپمن که نام حقیقى وى «آنیا کوشچنکو» است پس از بازداشت در ماه ژوییه به جاسوسى براى روسیه اعتراف کرد.
وى و هشت نفر دیگرى که در این پرونده بازداشت شدند پس از مدت کوتاهى با تعدادى زندانى در روسیه معاوضه شدند که به خاطر جاسوسى براى آمریکا و بریتانیا سالها در بازداشت بودند.
این بزرگترین معاوضه جاسوسان بین روسیه و آمریکا از زمان پایان جنگ سرد بود.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=198867

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x