تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رویارویی شاگردان میلیاردی علیمنصور با برزیل ایران در آبادان

  • کد خبر : 195808
  • 06 مرداد 1396 - 12:20
رویارویی شاگردان میلیاردی علیمنصور با برزیل ایران در آبادان

هفته اول از هفدمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان امشب با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های مختلف کشورمان به پایان می رسد.

به گزارش گروه ورزشی«کمال مهر» دور دوم مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر امشب با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می شود که در مهم ترین این دیدار استقلال به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می رود.

گسترش فولاد تبریز- پارس جنوبی جم؛ساعت۲۰:۰۰

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل پیش رو با چهره ای جدید پای به رقابت های لیگ برتر می گذارد .حضور بوناچیج به عنوان سرمربی جدید تغییر اساسی در این تیم است .از طرفی تغییر مدیریتی نیز در این باشگاه می تواند یکی از اتفاقات دیگر از این باشگاه تبریزی در لیگ هفدهم باشد .

 بوناچیچ سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد در فصل نقل و انتقالات بازیکنان  زیادی را جذب کرد تا  در رقابت های لیگ برتر بتواند مقابل حریفان به پیروزی برسد و به نوعی کارنامه خود را درخشان کند .مدیران باشگاه گسترش فولاد طبق خواسته بوناچیچ تمام بازیکنان مد نظر و حتی اردوی ترکیه را برای اعضای تیم در نظر گرفتند تا آنها بدون دغدغه پای به رقابت های پیش رو بگذارند.

تیم فوتبال گسترش در حالی میزبان پارس جنوبی است که در این دیدار تمامی بازیکنان را در اختیار دارد .

تیم فوتبال پارس جنوبی قهرمان فصل گذشته لیگ نیز در فصل پیش رو جزو اولین تیمی هایی است که توانستند به لیگ برتر راه پیدا کنند و به طور حتم برد در دیدار مقابل شاگردان بوناچیچ می تواند آنها را برای ادامه راه استوار تر و محکم تر نماید .

سپاهان -سایپا؛ ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال سپاهان نیز جزو تیم هایی که در لیگ  هفدهم همچنان با کرانچار به کار خود ادامه می دهد .سرمربی این تیم در فصل نقل و انتقالات توانست مهره های بسیار قابل قبولی را جذب کند تا در رقابت های فصل جاری گامی محکم به سوی قهرمانی بر دارد .

سعید آقایی، عزت الله پورقاز، ساسان انصاری جزو بازیکنان مشهوری هستند که سپاهانی توانستند برای لیگ هفدهم آنها را در اختیار بگیرند.البته در این میان به دلیل محرومیت نمی تواند دیدار مقابل سایپا را همراهی کند .

کار نشود.///

تیم فوتبال سایپا هم پس از تغییرات و تحولاتی که در سرمربیگری داشت به دنبال این است که در لیگ هفدهم در جایگاه واقعی قرار گیرد .در همین راستا مدیران سایپا با جذب بازیکنان مورد نظر علی دایی و برگزاری اردو به نوعی شرایط را برای سرمربی فراهم کردند تا بر این اساس تیمشان در رده های بالایی جدول قرار گیرد .

به این ترتیب با وجود تغییرات زیادی که در هر دو تیم رخ داده باید نظاره گر تقابلی زیبا از سوی شاگردان دایی و کرانچار باشیم .چرا که هر دو مربی برای کسب پیروزی پای به مسابقه روز جمعه خواهند گذاشت .

پیکان- پدیده؛ ساعت ۲۰:۴۵

تیم فوتبال پیکان در لیگ هفدهم نیز همچنان با سرمربیگری مجید جلالی به کار خود ادامه می دهد تا بتواند جزو تیم های بالای جدول این فصل رقابت ها قرار گیرد .

جلالی نیز همانند دیگر سرمربیان لیگ برتری بازیکنان مد نظر خود را برای فصل پیش رو جذب کرده تا بدین ترتیب با دست پر پای به مسابقات بگذارد .

کار نشود.///

در طرف مقابل تیم فوتبال پدیده هم بدون تغییر سرمربی لیگ هفدهم را آغاز می کند .مهاجری نیز برای این فصل جذب بازیکنانی همچون قاضی و خلعتبری را در دستور کار قرار داده تا به این ترتیب از تجربه این بازیکنان برای بالا نگه داشتن تیمش در میان مدعیان قهرمانی بهره ببرد .

صنعت نفت آبادان- استقلال؛ ساعت ۲۱:۰۰

مدیران باشگاه استقلال نیز همانند دیگر باشگاه های لیگ برتری توانستند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند تا بر این اساس منصوریان مشکلی برای حضور در مسبقات نداشته باشد .

البته در این میان می توان گفت که منصوریان در نبود بازیکنان محروم و مصدوم کار سختی مقابل تیم صنعت نفت آبادان دارد .

استقلالی ها فصل گذشته را با عنوان نایب قهرمانی به پایان رساندند و بر همین اساس منصوریان در نظر دارد با بازیکنانی که جذب کرده بتواند همچنان در فصل جاری جزو مدعیان قهرمانی باشد .

کار نشود.///

نورافکن ،قائدی و مجید حسینی سه بازیکنی هستند که به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی نمی توانند تیمشان را همراهی کنند .

همچنین فرشید باقری ،اسماعیای ،مگویان و پادوانی نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند آبی پوشان را همراهی کنند .از طرفی احتمالا کادر فنیاستقلال از حضور جپاروف در ترکیب استفاده نکند چرا که این بازیکن دیر به تمرینات آبی ها ملحق شد.

 صنعت نفت آبادان  نیز تیمی قدرتمند است که با حضور فراز کمالوند  پای به رقابت های پیش رو می گذارد .سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نظر دارد با حضور با بازیکنان مطرحی از جمله کرار که جذب کرده و همچنین حضور پر شور هواداران این تیم با دستی پر به مصاف شاگردانمنصوریان برود تا به این ترتیب پیروزی شیرینی را در گرمای آبادان برای تیمش رقم بزند .

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=195808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x