تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نرخ غذای دانشجویی در سال ۹۶ افزایش پیدا نمی‌کند

  • کد خبر : 195690
  • 05 مرداد 1396 - 10:28

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: هر گونه افزایش هزینه در سال تحصیلی ۹۶ در بخش تغذیه دانشجویی و اجاره بها خوابگاه‌های دانشجویان منتفی است.

هرگونه افزایش قیمت تغذیه دانشجویان در سال تحصیلی جدید منتفی است  گروه علمی پزشکی«کمال مهر» مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم؛ گفت: طی بخشنامه ایی که به تمامی دانشگاه‌ها ارسال شده است هزینه غذا‌ی دانشجویی در دانشگاه ها همچون گذشته محاسبه می‌شود و امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در این بخش نداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هرگونه افزایش در سال تحصیلی جدید چه در بخش تغذیه دانشجویان و اجاره بها خوابگاه‌ها دانشجویان منتفی است.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم  در ادامه به موضوع سلامت دانشجویان پرداخت و افزود: بحث کیفیت و سلامت تغذیه دانشجویان برای همه ما بسیار مهم و ارزنده است؛ همواره بر این موضوع تاکید داریم که دانشجویان جزو سرمایه‌های کشور هستند  و نباید به هیچ عنوان نباید به آن ها غذای با کفیت پائین تری ارائه شود.

صدیقی بیان کرد: کیفیت و ارزش تغذیه‌ای مواد غذایی، حفظ و ارتقای سلامت دانشجویان همواره با برنامه ریزی  انجام می شود و باید نکات بهداشتی در زمینه بهداشت در تغذیه دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=195690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x