تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال ۲۰۱۷

  • کد خبر : 194845
  • 27 تیر 1396 - 13:12
بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال ۲۰۱۷

امروز قصد داریم تا بهترین نرم افزارهای رایگان اپ استور در سال ۲۰۱۷ را معرفی کنیم.

به گزارش«کمال مهر»؛ در اپ استور با اینکه بیشتر برنامه های کاربردی آن رایگان نیستند اما نرم افزار های رایگان بسیاری خوبی نیز دارد. در زیر قصد داریم تا بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال ۲۰۱۷ را معرفی کنیم.

اپ استور، تنها فروشگاه نرم افزار سیستم عامل آی او اس است که در آن توسعه دهنگان نرم افزار های خود را برای استفاده کاربران قرار میدهند.

در این فروشگاه بسیاری از نرم افزار های کاربردی آن غیر رایگان هستند و باید برای استفاده، آن ها را خریداری کنید. برای خریداری نرم افزار های اپ استور باید گیفت کارت خریداری کنید. در زیر سعی داریم تا بهترین نرم افزار هایی که برای آیفون به صورت رایگان عرضه شده و کاربرد های بسیاری نیز دارد را معرفی کنیم.

نرم افزار فعالیت خودکار Workflow

نرم افزار Workflow یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی اپ استور است که امکان اتوماتیک سازی فعالیت های سیستم عامل به همراه تعامل با دیگر برنامه ها را فراهم می سازد.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

 

 نرم افزار راهنمای جهانگردی Triposo

نرم افزار Triposo یک برنامه عالی در زمینه جهانگردی و مسافرت است. با استفاده از این نرم افزار می توانید یک کشور و یا شهر بزرگ را انتخاب کنید و پس از آن راهنمای تصویری جامعی بر روی گوشی شما دانلود خواهد شد که همه مکان‌هایی که ارزش یک‌بار دیدن را دارند به همراه اطلاعاتی شامل جشن‌ها، آیین‌های مذهبی، غذاها و … به شما نمایش می دهد.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

نرم افزار ویرایش صدا Vanido

نرم افزار Vanido یکی از بهترین برنامه ها در زمینه صدا سازی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید در گفتارتان پیشرفت زیادی داشته باشید و شاید بتوانید خوانندگی را نیز یاد بگیرید.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

 نرم افزار ساخت ویدئو Clips

نرم افزار Clips یک برنامه ی بسیار عالی در زمینه ی ایجاد ویدئو به‌شمار می رود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تنها با چند لمس در آیفون، آیپد و یا آیپاد تاچ خود ویدئو های منحصربفردی را خلق کنید. این برنامه دارای برخی از ویژگی های بسیار عالی همچون مجموعه ای از افکت های کارتونی و امکان ایجاد و قرار دادن عنوان (Captions) برروی ویدئو ها می باشد.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

 

نرم افزار افکت گذاری روی تصاویرEmolfi

سازندگان نرم افزار Emolfi ادعا می کنند که اولین اپلیکیشن سلفی مبتنی بر احساسات را ساخته اند. Emolfi به کمک هوش مصنوعی می تواند احساسات افراد در سلفی ها را از طریق آنالیز اجزای چهره شان تشخیص داده و بسته به آن افکت های متناسب را رویشان اعمال کند.Emolfi بسته به حالتی که در چهره شماست سلفی هایتان را تغییر می دهد. مثلا اگر اخم کنید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع تلاش می کند که این اخم شما را به شکلی اغراق آمیز تر و ترسناک تر به تصویر بکشد.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

نرم افزار نقاشی Pigment

نرم افزار Pigment یک برنامه عالی در زمینه رنگ آمیزی است. اگر به رنگ آمیزی و خلق اثر هنری علاقه دارید پیشنهاد میکنیم تا این نرم افزار را از دست ندهید. در این نرم افزار بیش از ۲۰۰ تصویر وجود دارد که می توانید به دلخواه یکی را برای هنر نمایی انتخاب کنید.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

نرم افزار ساخت موزیک GarageBand

نرم افزار GarageBand یک ابزار عالی در زمینه ساخت موزیک است. با استفاده از این نرم افزار می توانید موزیک و موسیقی دلخواه خود را بسازید و از آن لذت ببرید.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

نرم افزار ویرایش تصویر Adobe Photoshop Fix

نرم افزار Adobe Photoshop Fix که با جرعت می توان گفت همه کاربران حداقل نام آن را شنیده اند. نرم افزار فتوشاپ فیکس قدرتمندترین و پر امکانات ترین نرم افزار ویرایش تصویر در گوشی های تلفن همراه است.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

نرم افزار ویرایش عکس Filmborn

نرم افزار Filmborn یکی از بهترین ابزارها در زمینه افکت گذاری روی تصاویر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید نور های تصویر را تغییر دهید و افکت مورد نظر خود را به صورت زنده روی عکس ها اعمال کنید.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

نرم افزار موزیک یاب Shazam

بارها اتفاق افتاده است که یک موسیقی را در تاکسی و یا رادیو و تلویزیون می شنوید و می‌خواهید آن را داشته باشید اما نام خواننده و آهنگ را نمی‌دانید، اما اکنون با استفاده از نرم‌افزاری که به شما معرفی می‌کنیم دیگر این مشکل را نخواهید داشت. Shazam Encore نرم افزاری است که توانایی تشخیص موزیک پخش‌شده را دارد. به‌وسیله این برنامه می‌توانید خواننده و آلبوم موزیک‌های پخش‌شده را شناسایی کنید، کافی است برنامه را اجرا نموده و اجازه دهید که چند ثانیه به موسیقی مورد نظر گوش دهد، سپس برنامه به جست‌وجوی منبع اطلاعاتی خود در اینترنت پرداخته و اطلاعات موجود را استخراج می‌کند.

بهترین نرم افزارهای رایگان آیفون در سال 2017

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x