تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

بدنبال تهی کردن نظام از ارزش های انقلاب اسلامی هستند/انتخابات شورای شهر ها از چهارچوب قانون خارج است

  • کد خبر : 194756
  • 26 تیر 1396 - 20:43
بدنبال تهی کردن نظام از ارزش های انقلاب اسلامی هستند/انتخابات شورای شهر ها از چهارچوب قانون خارج است

روحی یزدی:دشمنان خارجی و  برخی در داخل نیز با هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه و ولی فقیه بدنبال جدایی روحانیت از اسلام هستند.

به گزارش گروه استانی «کمال مهر»؛حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدحسین روحی یزدی رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز صبح امروز (۲۶تیر۹۶) بمناسبت سالروز تاسیس شورانگهبان  در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد برگزاری ۴۶ انتخابات در کشور بوده‌ایم و  از این تعداد شش انتخابات قبل از تأسیس شورای نگهبان و ۴۰ انتخابات  بعد از تأسیس این شورا بوده است.

وی در ادامه افزود: نظام همواره احساس ضرورت چنین نهادی را  در کشور داشت و شورای نگهبان باعث جلوگیری از نفوذ اغیار در مناسب مهم کشوری است.

بدنبال تهی کردن نظام از ارزش های انقلاب اسلامی هستند

روحی یزدی در ادامه  با تاکید بر این مسئله که دشمن بدنبال تهی کردن نظام از ارزش های انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: دشمنان این مرزوبوم بدنبال جدایی روحانیت از اسلام هستند همانطور که در اوایل انقلاب شهید مطهری و شهید بهشتی را مورد هدف خود قرار دادند.

وی افزود:دشمنان خارجی و  برخی در داخل نیز با هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه و ولی فقیه بدنبال جدایی روحانیت از اسلام هستند.

مردم نسبت به کم رنگ شدن آرمانهای انقلاب اسلامی هوشیار باشند

رئیس دفتر شورای نگهبان با بیان این مسئله که برخی نیز می خواهند دغدغه مندان انقلاب را از ارزش های انقلابی دور کنند و صدای حق طلبی آنها را آرام کنند، گفت:برخی که در رأس کار هستند فتنه گر بودند و یا فتنه گران را  همراهی می کنند این از مخاطراتی است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند.

وی در ادامه افزود: جامعه اسلامی و مردم باید در مواجهه با این موضوعات حساس باشند و اقدامات لازم را انجام بدهند.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: در برهه کنونی نیاز است که مردم در موقعیت های مختلفی که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی مورد تهدید و هجوم قرار می گیرد از دستاوردهای آن دفاع کنند.

شعار ” سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن” باید زنده باشد

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب در جامعه این شعار حاکم بود ” سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن”  و این شعار همچنان باید در بین چهره های انقلابی زنده باشد.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان البرز در خصوص عملکرد شورای نگهبان گفت: این شورا کاملاً فراجناحی عملکرده است و این از حضور اشخاص با تفکرات مختلف در سمتهای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می باشد.

انتخابات شورای شهر ها از چهارچوب قانون خارج است

روحی یزدی در پاسخ به خبرنگار «تیتریک» در خصوص ورود افراد رد صلاحیت شده و دارای سوء سابقه به شورای شهر گفت:شورای نگهباندر خصوص تایید و یا رد کاندیداهای شورای شهر و یا نظارت بر انتخابات شوراها دخالتی ندارد، اما آنچه که از شواهد مشخص است انتخابات شوراها از چارچوب قانون خارج شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تایید صلاحیت فتنه گران یعنی حمایت از فتنه گران و این موضوع مطمئناً در پرونده اشخاصی که این افراد را تایید کرده اند ثبت و در تعیین سرنوشت آنها در آینده تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x