تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مدافع سابق پرسپولیس: شاید به تایلند بروم

  • کد خبر : 194587
  • 25 تیر 1396 - 0:33

مدافع سابق تیم پرسپولیس گفت: اگر پیشنهاد خوبی از لحاظ مالی و باشگاهی چه در ایران و چه در خارج نداشته باشم، از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

محمد نصرتی

به گزارش «کمال مهر»، محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در خصوص پیشنهاد از کشور تایلند ، گفت: یک مدیربرنامه به من پیشنهاد داد که برای ادامه بازی فوتبال در شرق آسیا حضور پیدا کنم، اما مشخص نیست در چه کشوری، با توجه به اینکه یک هفته از فصل فوتبال تایلند گذشته هنوز مشخص نیست که در تایلند بازی کنم یا در کشور دیگر، فقط می‌دانم تیمی از شرق آسیاست که اگر پیشنهاد خوبی باشد حتما می‌پذیرم، چون فوتبال به عنوان شغل ماست و باید برای ادامه زندگی انتخاب درستی را انجام دهم.

وی در ادامه افزود: دو فصل پیش که من در گسترش فولاد حضور داشتم یک مصدومیتی برایم پیش آمد که یک یا دو بازی را از دست دادم. برای اینکه در آن برهه از زمان به من نیاز داشت به من فرصت استراحت و بهبود ندادند و با علم به اینکه اگر من آمپول می‌زدم مصدومیتم بیشتر می‌شد و چه بسا به جراحی می‌رسید برای منافع تیم و فشارهایی که به من وارد شده بود اینکار را انجام دادم که بعد منجر به جراحی شد و به خاطر همین جراحی فصل پیش نیم‌فصل اول کمتر بازی کردم ولی نیم‌فصل دوم شرایط من خوب بود و آمار هم نشاندهنده این موضوع است ولی سرمربی وقت کمتر به من بازی داد که نظر ایشان هم برایم قابل احترام است.

وی ادامه داد:بعد از اینکه فصل گذشته تمام شد و سرمربی تغییر کرد بوناچیچ سرمربی شد که با آمدنش حرف و حدیث‌هایی پیش آمد که به او گفتند من اضافه وزن دارم و مصدومیت دارم.  وقتی آقای بوناچیچ من را دید تعجب کردند و گفتند تو که اضافه وزن نداری. من را مثال می‌زدند در تمرینات که با وجود سن بالا نسبت به بازیکنان دیگر همچنان از لحاظ بدنی آماده هستم. حتی به من گفتند کارهایت را انجام بده بیا ترکیه اما من با توجه به مشکلاتی که داشتم نتوانستم از کشور خارج شوم. بوناچیچ پیغام داد چون تو نتوانستی اردوی ترکیه بیایی ما یک مدافع خارجی را به خدمت گرفتیم و در حال حاضر ۴ مدافع تحت قرارداد باشگاه هستند و من از شما عذرخواهی می‌کنم که من هم برای ایشان آرزوی موفقیت کردم.

محمد نصرتی در ادامه افزود: من بازیکن بی‌تجربه‌ای نیستم و دنبال این نیستم که بخواهم در کشور دیگری تجربه‌ای کسب کنم. دوست داشتم در فوتبال ایران همچنان بازی را ادامه بدهم و حتی خداحافظی کنم. ولی باید بگویم اگر پیشنهاد از کشور شرق آسیا از لحاظ مالی خوب نباشد مطمئنا به این کشور نخواهم رفت. به دنبال پیشنهادهای تیم‌های داخلی خواهم بود اگر هم نشد به فکر خداحافظی از فوتبال هستم.

وی در پایان اظهار داشت: من فوتبالم را مدیون پاس تهران هستم. پاسی که الان خبری ازش نیست و خیلی متاسفم. من در تراکتورسازی هم بازی کردم و همچنین دو فصل در پرسپولیس. خیلی دوست داشتم با پیراهن پاس تهران از فوتبال خداحافظی کنم. نمی‌دانم به بچه‌ام در مورد پاس چه بگویم پاسی که بازیکنان بزرگی در آن بازی می‌کردند مثل فرکی، هاشمیان،نکونام، برهانی، همایون شاهرخی، حسن حبیبی و .. خیلی از فوتبالیست‌هایی که ستاره‌های فوتبال ایران بودند. ولی متاسفانه دیگر پاس وجود خارجی ندارد.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x