تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

واکنش باشگاه نفت به همزمانی دربی و سوپرجام

  • کد خبر : 194245
  • 22 تیر 1396 - 10:20
واکنش باشگاه نفت به همزمانی دربی و سوپرجام

باشگاه نفت تهران به همزمانی دیدار دوستانه تیم های پرسپولیس و استقلال با سوپرجام و همچنین مباحث مطرح شده نسبت به وضعیت مالکیت این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزش «کمال مهر» و به نقل از باشگاه نفت تهران؛ پلیس فدرال المان براساس اخبار منتشره با زمان برگزاری دربی در تاریخ ۳۱تیر موافقت کرده است، این در حالی است که دربی قرار بود ۲۵تیر در المان برگزار شود وسوپرجام بین نفت و پرسپولیس هم طبق اعلام امروز عصر سازمان لیگ ۳۰تیر با توجه به موافقت دو باشگاه در ازادی برگزار شود.حال اگر قرار باشد پرسپولیس در تاریخ برگزاری سوپرجام در المان باشد سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت؟

همچنین در این شرایط فتاحی رییس کمیته مسابقات اعلام داشته نفتی ها باید تکلیف مالکیت باشگاه را مشخص کنند وگرنه در هیچ جامی شرکت داده نمی شوند.

در این باره باید گفت تکلیف مالکیت باشگاه مشخص است و جای نگرانی نیست و درباره بدهی ها هم بسیاری باشگاهها بدهی دارند و تصور می کنیم شاید احکام صادره برای نفت در کمیته انضباطی کمتر از برخی باشگاهها باشد که بدهی های بسیار دارند.

عرفانیان سرپرست باشگاه نفت درباره وضعیت نفت جلساتی با مسوولان ارشد سازمان لیگ داشته و باز هم خواهد داشت اما بطور گلی مشکلی وجود ندارد. نفت تیمی ریشه دار و باسابقه است و امیدواریم حال که همچون برخی تیم های شهرستاتی از حمایت مسوولان استانی و شهری برخوردار نیست و یا نمایندگانی در هیات رییسه ها ندارد متضرر نشود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x