تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

عجیب ترین رابطه جنسی این خانم! + (عکس)

  • کد خبر : 194158
  • 22 تیر 1396 - 0:04

       به گزارش«کمال مهر» زنی که برای اولین بار با دولفین ارتباط جنسی برقرار نموده بود مقابل دوربین تلویزیونی ظاهر می گردد و در خصوص رابطه خود سخن خواهد گفت.ارتباط خانم با دولفین جزئی از پروژه تحقیقاتی ناسا بود تا به حیوان دریایی چگونگی صحبت کردن انگلیسی را بیاموزند.     خانم مارگارت هوی لوات […]

 

 

 

 به گزارش«کمال مهر» زنی که برای اولین بار با دولفین ارتباط جنسی برقرار نموده بود مقابل دوربین تلویزیونی ظاهر می گردد و در خصوص رابطه خود سخن خواهد گفت.ارتباط خانم با دولفین جزئی از پروژه تحقیقاتی ناسا بود تا به حیوان دریایی چگونگی صحبت کردن انگلیسی را بیاموزند.

 

,[categoriy]

 

خانم مارگارت هوی لوات در سال ۱۹۶۳ منزل خود را به اکواریومی تبدیل نمود تا بتواند با حیوان ارتباط برقرا نماید.ارتباط خانم کم کم نزدیک و نزدیک تر شد و از ارتباطات زبانی به فیزیکی تبدیل شد.خانم می گوید پیتر از اینکه با من است خیلی خوشحال است.

 

 

,[categoriy]

 

 

او خودش را به زانوها و بدن من می مالد.من از این بابت احساس نارضایتی ندارم.وی می افزاید این ارتباط جزئی از اموزش زبان انگلیسی با حیوان است.مارگارت می گوید انبوهی از نامه های مردم به من رسیده بود که از من خواسته بودند مصاحبه ای داشته باشم اما تا کنون به خواسته انها پاسخ نداده بودم.

 

,[categoriy]

 

 

قرار است این مستند تحت عنوان “دختری که با دلفین حرف می زند”از در جشنواره روز چهارشنبه ۱۱ ژوئن در شهر شفیلد نشان داده شود.و در روز سه شنبه ۱۷ ژوئن از شبکه بی بی سی ۴ نشان داده شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x