تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سردار آزمون با بزرگان فوتبال جهان سرشاخ شد

  • کد خبر : 194154
  • 21 تیر 1396 - 23:47

رسانه های ورزشی ایتالیا به رقابت سردار آزمون با ستاره های سطح اول فوتبال جهان پرداختند.

به گزارش  گروه ورزشی»کمال مهر« بیشتر رسانه های ورزشی ایتالیا از جمله فوتبال ایتالیا ،کالچو مرکاتور،رسانه های ورزشی وابسته به باشگاه لاتزیو به انتقال سردار آزمون ملقب به مسی ایرانی به جمع فیروزه ای پوشان رمی پرداختند واین ستاره ملی پوش کشورمان را با ستاره هایی چون لوکاس لیوا ستاره برزیلی لیورپول وکیتا بالده دیائو ستاره بیانکوچلستی ها که این روزها مورد علاقه آنتونیو کونته سرمربی چلسی است مقایسه کردند.

رقابت سردار ایرانی با بزرگ ترین ستاره های فوتبال جهان

براساس این گزارش سردار آزمون به پیشنهاد سیمونه اینزاگی سرمربی عقاب های رمی مناسب ترین گزینه برای جایگزینی کیتا بالده دیائو ستارهکالچو وکنونی فیروزه ای پوشان  پایتخت ایتالیا است.

همچنین پایگاه اینترنتی فوتبال ایتالیا به این موضوع پرداخت که سردار آزمون در اولویت فهرست خرید لاتزیو است اما اگر بنا به هر شرایطی باشگاه اول پایتخت ایتالیا نتواند در جذب آزمون موفق عمل کند لوکاس لیوا ستاره لیورپول را به طور حتم جذب خواهد کرد.

رقابت سردار ایرانی با بزرگ ترین ستاره های فوتبال جهان

مدیر فنی باشگاه لاتزیو: بر سر آزمون با باشگاه های روسی درگیر نمی شویم

ایگلی تاره مدیر فنی باشگاه لاتزیو در تازه ترین اظهار نظر خود  با پایگاه لا لاتزیو سیامونتی عنوان کرد به زودی برای قرارداد با سردار آزمون ملقب به مسی ایرانی به روسیه سفر خواهد کرد اما منتظر تمدید قرارداد این ستاره ایرانی با روبین کازان خواهد ماند تا چالشی را بر سرقرارداد این ستاره قاره آسیا با ۲ باشگاه روستوف و روبین کازان نداشته باشد.

در کنار همه شایعات، حساب باشگاه روبین کازان در توییتر نیز با انتشار مطلبی بیان کرد که با وجود علاقه بردی اف، سرمربی این تیم، به ماندنسردار آزمون در کازان، ممکن است این باشگاه مجبور شود که ستاره ایرانی خود را به یکی از تیم های لاتزیو یا لورکوزن بفروشد.

سردار آزمون با بزرگان فوتبال جهان سرشاخ شد

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=194154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x