تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

داعش به عناصر وابسته به خود دستور داد همراه با خانوارهای عراقی از موصل خارج شوند

  • کد خبر : 193731
  • 04 تیر 1396 - 10:39

داعش بعد از آن که متحمل خسارت ها و تلفات سنگینی شد و حدود ۱۰ هزار نفر از عناصر افراطی خود را از دست داد به عناصر خود دستور داد به همراه خانوارهای عراقی و شهروندان غیر نظامی از موصل خارج شوند.

 

داعش

به گزارش « به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه ، داعش بعد از آن که متحمل خسارت ها و تلفات سنگینی شد و حدود ۱۰ هزار نفر از عناصر افراطی خود را از دست داد به ستیزه جویانش دستور داد از طریق همراهی با خانوارهای عراقی و شهروندان غیر نظامی از موصل خارج شوند. البته که داعش با این تصمیم می خواهد نزدیک به هزار نیروی خود را حفظ کند. داعش قصد دارد این عناصر نجات یافته در اردوگاه های آوارگان و در بخش شرقی موصل مستقر شوند.

ساکنان می گویند کسی که خود را به تازگی در بازار « حی المثنی » منفجر کرد از جمله تروریست هایی بودکه به عنوان آواره از مناطق درگیری متواری شده بود. داعش با عملیات های انفجاری در صدد است از بار فشار بر عناصر خود در مناطق قدیمی موصل بکاهد. داعش علاوه بر منهدم کردن و نابودی کامل مناره الحدباء در موصل قدیم ، اکثر مقرهای وابسته به خود را به طور کلی از بین می برد تا اطلاعات مربوط به عناصر فراری خود را معدوم کند تا ( این عناصر ) بتوانند بدون دغدغه به عنوان یک آواره از منطقه خارج شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=193731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x