تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

سلفی که نوزادی را تا یک قدمی مرگ برد +فیلم

  • کد خبر : 192634
  • 16 خرداد 1396 - 11:05

در این گزارش لحظه نفس گیر نجات یک کودک از چنگال مرگ را خواهید دید.

سلفی که نوزادی را تا یک قدمی مرگ بردبه گزارش «کمال مهر»، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن خانواده ای مشغول فیلم و سلفی گرفتن از خود هستند اما ناگهان با حادثه خطرناکی مواجه می شوند، اینطور به نظر می رسد در زمانی که مادر خانواده تصمیم به درآوردن تلفن از همراهش از جیب خود به قصد سلفی انداختن می کند، کالسکه نوزاد به خاطر شیب سکو به پایین پرتاب می شود، در همین حین قطار به سرعت وارد صحنه می شود و چند لحظه قبل از رسیدن آن به کالسکه نوزاد، پدر بچه به سرعت برای نجات او اقدام می کند.
به گفته کاربران این ویدئو با ابهامات بسیاری همراه است و سوالاتی از این قبیل را در ذهن بازدیدکنندگان فیلم ایجاد کرده که آیا این ویدئو ساختگی است یا واقعی ؟ چرا که با توجه به حرکت مادر خانواده این طور به نظرمی رسد که وی عمدا برای ساخت یک ویدئوی پربازدید و با هماهنگی قبلی با همسرش این کار را انجام داده که اگر حتی اینطور هم باشد این کار جدا به دور از عقل و منطق بوده چون ممکن بود با لحظه ای درنگ فرزندشان جان خود را از دست بدهد.
عده ای دیگر بر این باورند که این ویدئو کلا با جلوه های ویژه تصویر ساخته شده و اصلا این ماجرا واقعیت ندارد و دسته سوم هم کاربرانی هستند که بی احتیاطی مادر را سرزنش کرده و این پدر را یک قهرمان به شمار می آورند.
بنا به گزارشات به دست رسیده این اتفاق در روسیه رخ داده است.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x