تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

افرادی که در راه رو کردن دست ایوانکا ناپدید شدند+تصاویر

  • کد خبر : 192306
  • 12 خرداد 1396 - 17:03
افرادی که در راه رو کردن دست ایوانکا ناپدید شدند+تصاویر

پس از ناپدید شدن مامور، یک مرد چینی نیزبه خاطر زیر نظر گرفتن وضعیت کارخانه ایوانکا بازداشت شد.

به گزارش«کمال مهر»، یک محقق چینی به نام هوآ هایفنگ که از طرف یک نهاد حقوق بشری مدتها به صورت پنهانی وضعیت کارگران کارخانه تولید کفشی که ظاهرا ایوانکا از موسسان آن بوده یا در این کارخانه نقشی اساسی را عهده دار است را زیر نظر داشت که ببیند آیا حقوق کارگران آنجا  نقض می شود یا نه، که تحقیقات او نافرجام ماند و بالاخره دستگیر شد. ضمنا کفش های برند ایوانکا ترامپ در میان محصولات تولید شده این کارخانه موجود است.
این نهاد که گزارشهایی درباره عدم پرداخت حقوق اضافه کاری کارگران، اضافه کاری اجباری، آزار لفظی کارگران توسط مدیران و همچنین پرداخت نشدن حقوق آنها در زمان مقرر و به مقدار کافی دریافت کرده است، به همین دلیل مردی را به عنوان مامور مخفی برای تحقیقات در این مورد استخدام کرده بود.
هوآ هایفنگ محققی که هم اکنون در بازداشت به سر می برد
افرادی که در راه رو کردن دست ایوانکا ناپدید شدند
به غیر از هوا هایفنگ دو فعال دیگر که از سوی این نهاد به منظور تحقیقات گمارده شده بودند، مدتهاست که اثری از آنها دیده نشده که احتمال می رود به صورت کاملا حرفه ای سرشان را زیر آب کرده باشند یا در بهترین حالت آنها هم به صورت پنهانی جایی زندانی باشند.
گفتنی است در کارخانه ایوانکا ترامپ برای مارک‌هایی همچون کارل لاگرفلد، (Karl Lagerfeld)، کوچ (Coach) و ناین وست (Nine West) نیز کالا تولید می شود.
نهاد«دیده‌بان کارگری چین» از رئیس جمهوری چین خواسته تا تمام تلاش خود را برای رها کردن هایفنگ انجام دهد، همچنین این نهاد مدعی شد که در طول ۱۷ سال سابقه آنها در زمینه تحقیقات مختلف راجع به کارخانه ها و شرکت های چینی این اولین باری است که یکی از ماموران آنها با  اتهامات پوچ دستگیر می شود.
نمونه ای از کفش های برند ایوانکا که در این کارخانه پیدا شده است
افرادی که در راه رو کردن دست ایوانکا ناپدید شدند
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x