تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

تست روانشناسی شگفت انگیز مخصوص بانوان+عکس

  • کد خبر : 192036
  • 08 خرداد 1396 - 17:36
تست روانشناسی شگفت انگیز مخصوص بانوان+عکس

خانم هایی که از نعمت وجود یک نوزاد در زندگی خود بهره‌مند هستند با تشخیص نوزاد دختر در این عکس با ویژگی‌های شخصی خود بهتر آشنا می‌شوند.

به گزارش«کمال مهر»در یک پایش آلمانی برای پرده برداشتن از برخی ویژگی‌های شخصیتی زنان این تصویر در مقابل آنها قرار داده شد و از آنها خواسته شد، تشخیص دهند کدام یک از کودکان موجود در تصویر دختر است.
شیوه نگاه افراد به موضوع و عناصری که بر اساس آنها جنسیت کودک مورد نظر را حدس می‌زنند، می‌تواند پرده از راز برخی ویژگی‌های شخصیتی آنها بردارد. به گفته روانشناسان آلمانی، انجام این تست کار بسیار ساده‌ای است و اصلا نیاز به هیچ کار و یا تلاش فوق‌العاده‌ای ندارد. همه آنچه باید انجام دهید این است که به این تصویر بنگرید و تشخیص دهید کدام کودک دختر است.
تست روانشناسی شگفت انگیز مخصوص بانوان
«پاسخ تست روانشناسی»
کودک شماره (۱) : شما فردی با شخصیت عاطفی و احساسی هستید و ابایی از گفتن نظرات خود، حتی اگر غیر معمول و برخلاف عرف جامعه باشند، ندارید. شما کاملا آدم رکی هستید، حتی اگر این صراحت شما موجب ناراحتی دیگران شود. معمولا به سختی می‌توانید عصبانیت، خشم و ناراحتی خود را کنترل کنید و این موضوع گاهی شما را به دردسر می‌اندازد. قلب پاکی دارید و یک دوست باوفا هستید، لیکن اگر کسی به شما دروغ بگوید یا شما را اذیت کند، به سرعت آن روی دیگر خود را نشان می‌دهید.
کودک شماره (۲) : شما فردی مهربان و آرام هستید و روحیه زنانه بسیار لطیفی دارید. دوست ندارید با دیگران بحث و جدل کنید. در صورتی که کسی بخواهد شما را تحریک و اذیت کند، به یک لبخند و عبور از موضوع اکتفا می‌کنید. دائما برای خوشبختی دیگران می‌کوشید و نقش مادر مهربان را در میان دوستان بر عهده می‌گیرید. سادگی را دوست دارید و این کلید و رمز زیبایی است.
کودک شماره (۳) : فردی سنتی هستید که دوست دارید دائما از قوانین و قواعد و عرف جامعه پیروی کنید، حتی اگر آنها را نمی‌پسندید. از آنچه که دوست ندارید مورد انتقاد واقع شوید، درباره تصمیم‌ها، رفتارها و حرکاتتان دقیق و با احتیاط هستید. در پی یافتن ثبات در زندگی هستید و ترجیح می‌دهید به جای داشته یک زندگی مملو از موفقیت‌های بزرگ ولی همراه با استرس، یک زندگی معمولی و آرام داشته باشید.
کودک شماره (۴) : شما فردی باهوش هستید و می‌توانید موضوعات را از زاویه‌ دیگری که با نگاه سنتی متفاوت است، ببینید. شیوه اندیشیدن شما شبیه هیچ‌کس نیست و این موضوعت باعث ایجاد درگیری و کشمکش میان شما و اطرافیان می‌شود. فکر می‌کنید، هیچ‌کس نمی‌تواند شما را بفهمد. با اینحال شما می‌تواند در اولین دیدار شخصیت واقعی و اهداف و دیگران را بفهمید، حتی اگر همه تلاش خود را برای پنهان کردن آنها بکنند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=192036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x