تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تا دلتان بخواهد شاهد تخلفات انتخاباتی هستیم/ روستاییان برای رای دادن به شهرهابروند؛ هیچ راهی به جز این ندارند

  • کد خبر : 190945
  • 30 اردیبهشت 1396 - 10:00
تا دلتان بخواهد شاهد تخلفات انتخاباتی هستیم/ روستاییان برای رای دادن به شهرهابروند؛ هیچ راهی به جز این ندارند

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از روستاییان برای رساندن خودشان به نقاط مرفه شهر دارای تعرفه گفت: چه کاری مانده که وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها به عنوان ستاد انتخاباتی روحانی انجام نداده باشند؟

 

به گزارش«کمال مهر» به‌نقل از  دانشجو خبر، در حالی که به ساعت‌های پایانی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، حدودا ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی گزارش شده که شامل عدم توزیع تعرفه، جمع‌آوری صندوق‌های رای زودتر از ساعت مقرر و خرید رای افراد هستند.

به همین مناسبت به سراغ الیاس نادران، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی رفتیم. نادران در گفت‌وگو با دانشجو خبر در ارتباط با تخلفات انجام شده تاکنون در انتخابات اظهار داشت: من از اینکه وزارت کشور بتواند فضای مناسب و عادلانه‌ای برای انتخابات به وجود بیاورد ناامیدم.

وی ادامه داد: از ناظرین شورای نگهبان می‌خواهم که نظارت بر توزیع تعرفه‌ها را جدی‌تر بگیرند و از مردم نیز می‌خواهم که به نقاط مرفه شهرها که در آن‌ها تعرفه تمام نمی‌شود بروند و رای خودشان را برای تغییر وضع موجود به صندوق‌ها بریزند تا در دوره‌های بعدی شاهد چنین بی‌اخلاقی‌هایی نباشیم.

نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با جمع‌آوری صندوق‌ها زودتر از موعد مقرر و عدم رساندن تعرفه به روستاها عنوان کرد: تا دلتان بخواهد از این نوع تخلفات زیاد داشته‌اند. بهترین راه این است که روستاییان اجتماع کنند و به شهرها بروند و در شهرها رای بدهند چرا که هیچ راهی جز این ندارند.

نادران در ادامه اظهاراتش در ارتباط با واکنش ستاد انتخاباتی حجت ‌الاسلام رئیسی به این بی‌اخلاقی‌ها مطرح کرد: این موارد را بعدا رسیدگی می‌کنند اما اکنون برای اینکه فرصت بسیار کم است باید به نزدیک‌ترین شعبه اخذ رای دارای تعرفه بروند.

وی در پایان در ارتباط با قبول نتیجه انتخابات از طرف روحانی خاطرنشان کرد: باید تمکین کنند چرا که خودشان مجری انتخابات بوده‌اند و با وجود این همه تخلف اگر رای نیاورند، باید تمکین کنند. چه کاری مانده که وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها به عنوان ستاد انتخاباتی روحانی انجام نداده باشند؟

لازم به ذکر است، نادران ساعتی قبل در توییت خود نوشته که «از همه محرومان کشور می‌خواهم به حسینیه ارشاد یا جماران بیایند! گویا فقط این شعب تعرفه‌اش تمام نمی‌شود. تخلف در توزیع تعرفه‌ها نگران کننده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x