تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تقلب های بی شمار منصوریان از روی دست برانکو

  • کد خبر : 190902
  • 29 اردیبهشت 1396 - 15:21

منصوریان بارها گزینه های مد نظر برانکو را هدف قرار داده است و تا حدودی توانسته در جذب برخی از آنها موفق باشد.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد که دو سال دیگر با تیمش قرارداد دارد این روز ها مد نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قرار گرفته و برانکو، نام این بازیکن را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد تا شرایط برای مذاکره فراهم شود. مدیران باشگاه پرسپولیس نیز با این بازیکن باب مذاکره را باز کردند اما در این میان شنیده می شود شجاعیان مذاکراتی را نیز با استقلالی ها داشته است.
ناگفته نماند با توجه به اینکه شجاعیان هنوز دو سال دیگر با آبی پوشان تبریزی قرارداد دارد، دریافت رضایتنامه این بازیکن از باشگاه گسترش منوط به مذاکره با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل جدید این باشگاه است.
با این وجود منصوریان باز هم روی گزینه مد نظر برانکو دست گذاشت و خواستار شجاعیان شد. سرمربی تیم فوتبال استقلال بارها گزینه های مد نظر برانکو را هدف قرار داده است و تا حدودی توانسته در جذب برخی از آنها موفق باشد.
اولین بار تقلب های منصوریان از برانکو در موضوع جذب شایان مصلح اتفاق افتاد. مدافع تیم فوتبال سپیدرود که در نیم‌فصل قرار بود پرسپولیسی شود اما مدیران این باشگاه رقم عجیبی برای رضایتنامه درخواست کردند تا این موضوع باعث عقب‌نشینی سرخپوشان شود و سپس استقلال در پایان فصل شانزدهم، به سرعت باب مذاکره با شایان را باز کرد و همچنان این مذاکرات ادامه دارد و به نظر این خرید برای استقلالی ها قطعی شده باشد.
نفر دوم، گادوین منشا بود و ماجرای مذاکره استقلالی‌ها و پیشنهادشان به این بازیکن تا حدی جدی شد که نزدیک بود پرسپولیس، منشا را از دست بدهد! حتی منشا مصاحبه‌هایی نیز انجام داد و زیر قول و قرارهایش با مدیران باشگاه پرسپولیس زد اما انتشار عکس لحظه امضای قرارداد، موضوع را کاملاً تغییر داد و منشا پرسپولیسی شد، اما از طرفی دیگر با توجه به اینکه باشگاه های بدهکار اجازه جذب بازیکن خارجی ندارند با این وجود استقلالی ها امیدوار هستند که بتوانند منشا را جذب کنند.
در حال حاضر نوبت به مذاکره استقلالی‌ها با داریوش شجاعیان رسیده است. هافبک طراح و بازی ساز گسترش فولاد که توانایی بازی در پست وینگر چپ را نیز دارد و این بازیکن هم از دیگر بازیکنانی است که منصوریان به نوعی به گزینه های برانکو دستبرد زده است.
این طور که از شواهد پیداست مذاکرات استقلالی‌ها با شجاعیان همچنان بی‌نتیجه مانده و شجاعیان نیز در این مورد، پاسخ نهایی را نداده و از مدیران استقلال زمان بیشتری خواسته است.در هر صورت باید منتظر ماند و دید این بازیکن با دریافت رضایت نامه راهی استقلال می شود یا خیر.
با این وجود بهتر است بدانیم که منصوریان بارها به گزینه های مد نظر برانکو به نوعی دستبرد زده و این مساله نیز در فصل پیش نیز تکرار شده است.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x