تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

حیوان خانگی عجیب بازیگر زن سینما +عکس

  • کد خبر : 190775
  • 28 اردیبهشت 1396 - 17:10

ماهایا پطروسیان صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از حیوان خانگی اش اختصاص داد.

حیوان خانگی عجیب بازیگر زن سینما+عکس

به گزارش «کمال مهر»؛ ماهایا پطروسیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار عکسی از حیوان خانگی اش در صفحه اینستاگرام خود داستان جالبی در خصوص لاک پشتش و اهمیت انتخاب در زندگی مطلبی را نوشت.
گفتنی است؛ او از دانشکدهٔ هنرهای زیبا در رشتهٔ تئاتر فارغ‌التحصیل شد. با بازی در فیلم عشق و مرگ به کارگردانی محمدرضا اعلامی پا به عرصهٔ سینما گذاشت و با بازیگری در فیلم‌های پرده آخر، دیگه چه خبر، نابخشوده، و کمکم کن، در سینمای امروز ایران مشهور شد.
ماهایا پتروسیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
“عکسی از فیلم « انتخاب» به کارگردانی تورج منصوری؛این لاک پشت مال خودم بود که بردمش سر فیلم بازی کند، خیلی دوستش داشتم.یک سال و نیم بعد این فیلم، با وجود رسیدگی ها و غذای خوب و همه چیز.حال خوبی نداشت، کم تحرّک شده بود، پنجه هایش ضعیف شده بودند و مدام گوشه ای کِز میکرد.خلاصه خوشحال و راضی نبود. با دامپزشک مشورت کردم، گفت که کلاً لاک پشت حیوانِ منزل نیست و باید در محیط طبیعی باشد و گرنه ضعیف میشود و ذره ذره از این میرود. باید تصمیم سختی می گرفتم، بد جور بهش عادت کرده بودم، بالاخره تصمیم به آزادیش گرفتم، خیلی برایم دشوار بود.
روزی بردمش به محیطی که پرسیده بودم و برایش مناسب بود، آنجا آزادش کردم. راحت راهش را کشید و رفت. فقط یکبار به عقب نگاه کرد. امّا من ۲ روز و ۲ شب گریه کردم. شب و نصف شب میخواستم برم آنجا پیدایش کنم و برش گردانم ولی به هر حال آزادی و راحتی او مهم تر بود. همهٔ اینها را گفتم که بگویم «انتخاب» در زندگی ما همیشه وجود دارد، در هر مقطعی و در هر شرایطی، در زندگی شخصی، در تحصیل، در کار و شغل ودر زندگی اجتماعی. امیدوارم همیشه بهترین و درست ترین انتخاب ممکن را در زندگیتان انجام دهید.چون تاوان اشتباهات گاهی برای انسان بسیار سنگین و غیر قابل جبران است، و ممکن است تمامی زندگی بعد از آن انتخاب تان را تحت الشعاع قرار دهد. برایتان بهترین ها را خواستارم.”
حیوان خانگی عجیب بازیگر زن سینما+عکس
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=190775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x