تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

افشای پشت پرده شایعه مذاکره علی پروین با ستاره ملی پوش و حرکت ناجوانمردانه پرسپولیس

  • کد خبر : 189583
  • 16 اردیبهشت 1396 - 20:29

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران پس اینکه در لیگ برتر فوتبال ماندنی شدند در مورد برخی ابهامات و شایعات اخیر شفاف سازی کرد.

  گروه ورزش «کمال مهر»رضا درویش درباره حضور علی پروین و پوریا پورسرخ در ورزشگاه دستگردی برای تماشای بازی سایپا و ماشین سازی گفت: آن ها به ما محبت داشتند. پورسرخ به دلیل رفاقت با چند بازیکن سایپا حتی پس از بازی به رختکن تیم ما آمد و باید از حضور این عزیزان در ورزشگاه دستگردی تشکر کنم.
وی درمورد اینکه آیا علی پروین در روز بازی سایپا و ماشین سازی صحبتی مبنی بر انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس داشته یا خیر، اظهار داشت: آیا عقلانی است که پروین بخواهد در روز بازی سرنوشت ساز ما چنین درخواستی داشته باشد؟ وی در طول فصل بارها به باشگاه سایپا آمد و همیشه به ما لطف دارد. از طرفی زمانی که مسئولان باشگاه پرسپولیس تمایلی برای جذب ترابی ندارند، منطقی است که پروین با ما درباره این موضوع صحبت کند؟
درویش درمورد اعتراض تیم صبا به استفاده نکردن برانکو ایوانکوویچ از بازیکنان اصلی خود در دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان اظهار داشت: ما هم به این موضوع اعتراض داریم. هرچند برانکو به عنوان یک مربی حرفه ای مصلحت تیمش را در نظر گرفت اما وی باید به مصلحت سایر تیم ها هم فکر می کرد. به نظر من کار پرسپولیسی ها در بازی با سیاه جامگان به هیچ وجه جوانمردانه نبود چراکه نتیجه یک فصل هزینه‌های چند باشگاه به عملکرد این تیم بستگی داشت. برانکو مربی باشخصیت و صاحب سبکی است اما بازهم تاکید می کنم وی کار غیرحرفه ای انجام داد.
وی ادامه داد: هفته پایانی لیگ برتر برای تیم های استقلال خوزستان و ماشین سازی هم اهمیت جدولی نداشت اما دیدید که آن ها با تمام توان خود مقابل صبا و سایپا به میدان رفتند. فرهاد کاظمی به دلیل کمبود نفرات، نام ۱۴ بازیکن را در فهرست تیم ماشین سازی قرارداد اما همین تیم برای ضایع نشدن حق سایر تیم ها، تا آخرین دقیقه دیدار با سایپا دست از تلاش برنداشت. از طرفی استقلال خوزستان هم با وجود اینکه مانند پرسپولیس، باید این هفته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود اما با تمام پتانسیل خود به مصاف صبا رفت. به شرف بازیکنان و کادرفنی این ۲ تیم درود می فرستم.

مدیرعامل باشگاه سایپا افزود: هواداران پرسپولیس دوست نداشتند شهد شیرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر با شکست مقابل تیم درحال سقوط سیاه جامگان تلخ شود. آن ها در سرما و گرما به حمایت از تیم برانکو آمده اند و در هیچ حالتی نمی خواهند تیم محبوبشان شکست بخورد. بایرن مونیخ هم پس از قطعی شدن قهرمانی خود در بوندس لیگا با نتیجه قاطع شش بر صفر از سد وولفسبورگ گذشت و حتی کارلو آنچلوتی لحظه ای به میدان دادن به بازیکنان ذخیره تیم خود فکر نکرد.

درویش درباره  بقای تیم سایپا در رقابت های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: هرچند بازی پراسترسی مقابل ماشین سازی ارائه کردیم اما به دلیل شکست صبا قم مقابل استقلال خوزستان، تیم ما حتی در صورت شکست  هم در لیگ برتر می ماند. با این وجود نمی خواستیم کار سایپا به اما و اگر بکشد و تا آخرین دقیقه بازی با ماشین سازی به دنبال به ثمر رساندن گل برتری بودیم. خدا را شاکرم که این امر محقق شد و توانستیم با ایستادن در جایگاه سیزدهم، در لیگ برتر بمانیم. البته این رتبه فاصله زیادی با اهداف مدنظر ما دارد.
وی افزود: در ابتدای فصل دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بودیم و به هیچ وجه تصور نمی کردیم در بازی پایانی لیگ، برای سقوط نکردن تلاش کنیم. نتایج ضعیف نیم فصل اول با جذب بازیکنان باکیفیت در هفته های ابتدایی دور برگشت تا حدی جبران شد اما متاسفانه سایپا بار دیگر در سراشیبی افتاد و همین امر کار ما را سخت کرد.
درویش درمورد دلیل نتایج ضعیف ساپیا در لیگ شانزدهم گفت: بدشانسی مهم ترین عامل این موضوع است. در کنار آن نمی توان از نرسیدن تیم به انسجام و هماهنگی و اشتباهات داوری بی تفاوت گذشت. سایپا از لحاظ امکانات نسبت به سایر تیم های لیگ برتری وضعیت مطلوب تری داشت اما نتایج ما با این امکانات همخوانی نداشت.
وی درمورد دلیل برگزار نشدن مراسم خداحافظی ابراهیم صادقی در پایان دیدار سایپا و ماشین سازی اظهار داشت: قصد داشتیم در بازی با ماشین سازی برای تجلیل از صادقی برنامه ویژه ای برگزار کنیم اما با توجه به اهمیت و حساسیت این بازی، خود ابراهیم تصمیم گرفت مراسم خداحافظی اش در فضای دیگری برگزار شود. با این حال به زودی برای تجلیل از زحمات ۲۰ ساله وی در سایپا مراسم خاصی برگزار می کنیم. البته امید زیادی دارم تا صادقی به زودی به کادرفنی سایپا اضافه شود.
مدیرعامل باشگاه سایپا درمورد وضعیت ادامه همکاری حسین فرکی با این تیم تصریح کرد: هرچند سایپا با هدایت حسین فرکی نتایج خوبی نگرفت اما وی شخصیت ویژه ای دارد و از این لحاظ از سرمربی خود رضایت کامل داریم. تاکنون برای ادامه همکاری فرکی با سایپا صحبت نکردیم اما اگر وی تمایل به اینکار داشته باشد باید برنامه هایش را به ما تحویل دهد تا در نشست هیئت مدیره باشگاه این برنامه ها را بررسی کنیم. به هر حال تکلیف این امر نهایتا تا پایان هفته جاری مشخص می شود.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x