تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

صاحبان خانه های استخر و جکوزی دار نیاز به یارانه ندارند/ افزایش یارانه افراد کم درآمد براساس قانون قابل اجرا است

  • کد خبر : 189359
  • 14 اردیبهشت 1396 - 2:23
صاحبان خانه های استخر و جکوزی دار نیاز به یارانه ندارند/ افزایش یارانه افراد کم درآمد براساس قانون قابل اجرا است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تخریب‌هایی که علیه طرح افزایش یارانه‌ها برای دهک‌های پایین انجام می‌شود گفت: افزایش یارانه دهک‌های پایین هم براساس قانون هدفمندی یارانه‌ها است و هم قانون وسیاست‌های مجلس همین است.

گروه سیاسی«کمال مهر»محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تخریب‌هایی که علیه طرح افزایش یارانه‌ها برای دهک‌های پایین انجام می‌شود، گفت: افزایش یارانه دهک‌های پایین هم براساس قانون هدفمندی یارانه‌ها است و هم قانون و سیاست‌های مجلس هم همین است.

وی افزود: در پرداخت یارانه‌ها اولویت باید با دهک‌هایی باشد که نیاز بیشتری دارند و ما می‌توانیم با اجرای قانون و مصوبات مجلس این کار را انجام دهیم تا دهک‌های کم درآمد و فقیر یارانه بیشتری بگیرند.

کاندیدا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بخشی از مردم ما فقر مطلق دارند و بخشی دیگر کم‌درآمدند و قانون هم اجازه داده تا یارانه این افراد را بیشتر کنیم.

قالیباف تصریح کرد: ۴۵ هزار تومان برای کسی که در خانه‌اش استخر و جکوزی دارد مبلغ قابل توجهی نیست و این افراد نیازی به یارانه ندارند ولی برای کسی که ماهانه ۲۰۰هزار تومان درآمد دارد ۴۵ هزار تومان مبلغ قابل توجهی است و باید آن را افزایش داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد مانند رئیس مجلس در مقابل این طرح موضع می‌گیرند، گفت: شاید آن‌ها برداشت اشتباهی داشته‌اند و فکر می‌کنند که ما یارانه کسی که استخر و جکوزی دارد را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x