تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش دفتر احمدی نژاد به سخنان دیشب جهانگیری

  • کد خبر : 189276
  • 13 اردیبهشت 1396 - 22:46

به دنبال پخش اظهارات اسحاق جهانگیری از شبکه اول سیما دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم خواستار اختصاص وقت قانونی برای پاسخگویی به اتهامات و افترائات وی شد.

واکنش دفتر احمدی نژاد به سخنان دیشب جهانگیریبه گزارش گروه سیاسی «کمال مهر» به دنبال پخش اظهارات اسحاق جهانگیری کاندیدای ریاست جمهوری از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران علیه دولت قبل، دفتر محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم با ارسال نامه‌ای خطاب به کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات، خواستار اختصاص وقت قانونی برای پاسخگویی به اتهامات و افترائات جهانگیری شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

مطلعید که ما هیچ کاندیدا و نماینده‌ای در انتخابات فعلی ریاست جمهوری نداریم. آقای اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در برنامه ساعت ۲۲ سیما سه شنبه مورخ ۱۲ / ۰۲ / ۹۶ بیش از پانزده دقیقه، با ارائه مطالب و آمار کذب و نسبت دادن اتهامات بی اساس و تشویش اذهان عمومی به دولت‌های نهم و دهم، مرزهای قانون و اخلاق را به طور کامل زیر پا گذاشت.

نظر به اصل ۲۲ قانون اساسی و ماده ۶۴ اصلاحی مورخه ۲۶ / ۱۰ / ۹۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۳۰ الحاقی مورخه ۲۳ / ۳ / ۱۳۸۸ به قانون اساسنامه سازمان صدا و سیما، لازم است جهت پاسخگویی، وقت قانونی به فوریت تخصیص و به این دفتر اعلام گردد.

دفتر رییس دولت‌های نهم و دهم

در این رابطه بیشتر بخوانید: اظهارات جهانگیری در رابطه با دولت نهم و دهم

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x